//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimarts, 22 juny 2021. 03:00
Enguany no es podrà celebrar el tradicional Aplec de la Sardana, al Passeig Verdaguer d'Igualada. Amb gairebé 125 anys d'història, la Cobla la Principal de Cassà aterra aquest diumenge a Igualada.
La Mostra del 2022 serà en dates 'matineres', a finals de març i principis d'abril. Des d'aquest dilluns, les diferents companyies ja poden presentar les seves propostes per actuar al certamen.
Divendres, 18 juny 2021. 10:00
El teixit d'artesans de l'Anoia que s'agrupa en l'associació La Tribu celebra la seva primera fira. Serà aquest dissabte, a la Mallola, a l'Espai Ecomercaderet, a partir de les 10 del matí.
Divendres, 18 juny 2021. 03:00
Durant el proper mes, les Encavallades del Museu de la Pell acolliran la mostra "Educació menstruART", que parteix d'un concurs d'Instagram sobre els cossos menstruació a través de l'art. És la primera de les activitats d'IMPULS, que s'aniran desplegant al llarg de tot l'any.
Dijous, 17 juny 2021. 03:00
Es tracta d'una iniciativa conjunta de la Regió Sanitària de la Catalunya Central i el Departament de Cultura. Aquest dimecres s'inaugurava al vestíbul de l'Hospital Universitari, amb la presència de l'artista i les autoritats.
Va ser a mig gas, després de no poder-se celebrar fa un any i amb les restriccions que força la situació actual, però l'organització es mostra satisfeta. Totes les activitats presencials van exhaurir les places.
Dimecres, 16 juny 2021. 03:00
La revista 'Cuina' va néixer el 2001, en un moment d'eclosió dels grans xefs catalans al panorama internacional. Ara, la publicació arriba a les dues dècades, ha fet un número especial i comença una etapa amb una directora igualadina.
L'AnoiaDiari sorteja 3 exemplars de l'Anuari MÈDIA.CAT 2020, editat per l'Observatori Crítics dels Mitjans MÈDIA.CAT i impulsat pel Grup de Periodistes Ramon Barnils, entre els seus seguidors a Instagram.
La Universitat de Lleida ha fet un estudi que analitza les dinàmiques de despoblament a la Catalunya interior i assenyala quins pobles del nostre país estan en un estat "crític" de despoblament. Les àrees del nord i l'oest de l'Anoia, entre les afectades.
Dimarts, 15 juny 2021. 03:00
L'idil·li entre Igualada i la tradicional arribada de la Flama del Canigó torna aquest 2021 després d'una edició de mínims l'any passat. La delegació igualadina serà una de les poques dels Països Catalans que pujarà al cim per viure aquest entranyable ritual.