//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 26 febrer 2016. 03:00
El Museu de la Pell d'Igualada serà aquesta tarda l'escenari del tret de sortida de la quarta edició del Fine Art. L'organització ha reunit un excepcional cartell de fotògrafs d'Igualada i comarca, Catalunya i de tot el món.
Hi destaca la commemoració dels 600 anys de la mort a la ciutat del rei Ferran d'Antequera, amb conferències, una visita guiada i una exposició.
Dimecres, 24 febrer 2016. 03:00
És una de les companyies catalanes més premiades del moment i arriba el proper cap de setmana amb una espectacle demolidor sobre els treballs o sobre el treball en general. Les representacions, divendres 26 i dissabte 27 a les 9 i diumenge 28 de febrer a les 7.
Dimarts, 23 febrer 2016. 03:00
La desena edició del Premi Sambori Òmnium va tancar el termini de lliurament de treballs el passat 4 de febrer. Enguany, la participació a la comarca de l'Anoia ha passat de deu a onze centres educatius d'Igualada, Vilanova del Camí, Jorba i Piera. En total, doncs, han estat 1.330 alumnes, de primer de primària a segon de batxillerat, els que han participat al Premi, una setantena d'obres dels quals s'han seleccionat ,unes obres que seran valorades pel jurat.
El concert inaugural, amb l’organista Miquel González i el trompetista Carles Raya, servirà per recordar el compositor igualadí David Padrós.
Amb un repartiment estel·lar, aquest divendres arriba al Cineclub 'Un día perfecto'. Un film de Fernando León de Aranoa que mescla els gèneres i compta amb Benicio del Toro, Tim Robbins, Olga Kurylenko i el català Sergi López.
Dilluns, 22 febrer 2016. 13:00
La sala Rec on Fire serà la seu d'un autèntic revival del punk rock a Igualada. Un grup barceloní i un d'igualadí faran les delícies dels devots del gènere amb versions de The Ramones, Sex Pistols o Misfits.
Dilluns, 22 febrer 2016. 03:00
Aquest diumenge els músics Anna Roig i L'ombre de Ton Chien, Judit Nedderman i Pearson van aconseguir reunir prop de 1.000 quilos d'aliments al Teatre Municipal de l'Ateneu.
Enguany Igualada ha estat l'encarregada de la Renovació de la Flama de la Llengua Catalana, i aquest diumenge es va fer l'últim acte dels molts que s'han fet al llarg de tot el mes de febrer. La culminació d'aquests aquestes va ser la caminada de la nit de dissabte a diumenge a Montserrat.