//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dilluns, 9 maig 2016. 12:00
Els Moxiganguers comencen en un immillorable estat de forma aquesta temporada. Si a la diada d'aniversari van descarregar la primera torre de 8 amb folre de l'any, la més matinera, aquest dissabte a Sant Cugat van arrodonir l'inici amb el 3 de 8.
Dilluns, 9 maig 2016. 03:00
La Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament de Veciana (Anoia) el Pla Director per la restauració del Castell de Segur. El projecte va ser entregat per pel diputat d'Urbanisme i Habitatge, Josep Ramon Mut, a l'alcalde de Veciana, Jordi Servitje Turull.
Diumenge, 8 maig 2016. 03:00
La primera jornada del PaperPaper 0.1, celebrada aquest dissabte al Museu Molí Paperer de Capellades, ha estat tot un èxit organitzatiu i de públic, que han pogut gaudir d'aquesta primera edició del mercat/outlet del paper i la impremta, amb ofertes en paper d'art i gravat, paper consumible, papers del món, així com de diversos tallers i activitats paral·leles. La iniciativa és organitzada pel Museu Molí Paperer de Capellades i l'Editorial Gustavo Gili, amb el suport de l'Ajuntament de Capellades, la Diputació de Barcelona i el FAD, els quals, davant l'èxit d'aquesta primera convocatòria, ja pensen en properes edicions. Aquest diumenge, segona i darrera jornada, de les 10 del matí i fins a 2/4 de 3 de la tarda.
Dissabte, 7 maig 2016. 03:00
El guardó significa 1.200 euros en metàl·lic per part de la Fundació La Pedrera. Les artistes el van recollir el passat dimecres.
El programa convida a participar en una visita-taller per a tota la família a l'exposició 'Śigaŕa Segarra. Cruïlla entre Ibèria i Hispània', al Museu de la Pell.
SardaTIC és un projecte telemàtic que té com a objectiu principal fer arribar de manera moderna i lúdica la Sardana i la Cobla al màxim de nens i nenes en edat escolar de tot el territori de parla catalana, tot afavorint el treball col·laboratiu i en xarxa entre grups d'escoles mitjançant les tecnologies de la informació i la comunicació.
Divendres, 6 maig 2016. 18:00
Aquest 2016 s'arriba a la vuitena edició del Mercat d'Època de Santa Coloma de Queralt, que se celebrarà els dies 14 i 15 de maig. En l'ànim d'emprendre una línia de millora i ampliació de la Fira s'hi afegeix "Som Terra de Patrimoni', una jornada dedicada a la mostra del patrimoni històric i cultural de la nostra vila.
Divendres, 6 maig 2016. 03:00
El Teatre Municipal l'Ateneu va acollir el passat dissabte 30 l'espectacle del 75è aniversari de l'Agrupació Folklòrica Igualadina. Una festa colorista, condensada amb el nom de 'Vida i costums-Tossa 1914'
Aquest divendres, a partir de 2/4 de 9 del vespre, l'Auditori de l'Ateneu serà l'escenari de la presentació del llibre 'Otegi, la força de la pau' (La Campana). A la presentació hi haurà l'autor, Antoni Batista, corresponsal de 'La Vanguardia' al País Basc durant dècades, que ha escrit el llibre a través de les converses amb el dirigent abertzale. També hi haurà Angel Rekalde, escriptor, periodista, politòleg, sociòleg, que és doctor en periodisme, i un expert sobre la història d’Euskal Herria.
Dijous, 5 maig 2016. 03:00
Amb la representació de l'espectacle 'La nena que vivia en una capsa de sabates", el programa 'Anem al teatre' de la Diputació de Barcelona celebrava aquest dimecres, a l'Ateneu Igualadí, el 20è aniversari, amb un balanç en què destaquen els quasi dos milions d'espectadors que han gaudit d'aquesta experiència concebuda per "crear nous públics de teatre, música i dansa, i despertar la sensibilitat artística entre l'alumnat d'educació infantil, primària i secundària", segons el diputat de Cultura, Juanjo Puigcorbé.