Cultura

Arriba Sant Faust: la Festa Major d'Hivern d'Igualada
Actes i activitats per a totes les edats, durant tot el cap de setmana

Dimecres, 24 novembre 2010. 10:00

Un any més, la Coll@nada celebra aquest cap de setmana les Festes de Sant Faust o Festa Major d’Hivern d’Igualada. El programa d’actes comença dijous 25 de novembre a les vuit del vespre amb una xerrada titulada 'Joan Maragall: Catalunya i Espanya', a l’Ateneu Igualadí, i s'allargarà fins diumenge, quan Sant Faust clourà amb una macarronada popular a Cal Carner. Es prepara un cap de setmana ple d'activitats i actes populars.
Els infants de 0 a 5 anys tenen una cita al Teatre de l'Aurora
Aquest cap de setmana, amb el Festival Internacional 'El més petit de tots'

Dimarts, 23 novembre 2010. 03:00

Amb l'objectiu d'oferir una programació teatral adequada per als més menuts de casa, el Teatre de l'Aurora participa en la sisena edició del Festival Internacional El més petit de tots, que se celebra a la Sala Miguel Hernández de Sabadell des del 27 de novembre al 3 de desembre. Concretament, el teatre igualadí acollirà dues propostes de caire ben diferent: 'Sensacional' (una instal·lació en què els infants seran els protagonistes) i 'Río de luna', un espectacle de dansa dirigit a infants a partir dels 6 mesos. anoiadiari sortegem dues entrades 2x1 per assistir a 'Río de luna', diumenge 28 a les 19.00 h. Participa-hi!
‘La tempesta’, dels anoiencs La companyia del príncep Totilau, guardonada a la Mostra Internacional de Titelles de la Vall d’Albaida
Un dels directors de la companyia estrena al TNC

Dilluns, 22 novembre 2010. 10:30

‘La tempesta’, una adaptació feta amb actors i titelles a partir de la peça teatral de William Shakespeare, va ser estrenada el novembre del 2008 a Girona, dins del Temporada Alta-Festival de Tardor de Catalunya, en coproducció amb aquest teatre. Durant aquests dos anys s’ha pogut veure arreu de l’Estat espanyol, i concretament en tres ocasions a Igualada.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT