//Plugins sense CDN ?>
Diumenge 22, a ¼ d’una del migdia, al Teatre Municipal l’Ateneu. Marcel Gros presentarà els millors moments de quaranta-cinc anys de trajectòria amb la seva petita màscara: un nas vermell.
Amb aquest espectacle es tanca la temporada de teatre familiar de La Xarxa d’Igualada.
Les entrades tenen un preu de 8 euros, i 6 euros per als socis de La Xarxa d’Igualada. La venda d’entrades es farà per internet a https://teatremunicipalateneu.cat/i a la taquilla del teatre, el mateix diumenge des d’una hora abans de l’inici de l’espectacle.
Millors moments… la història d’un pallasso
Marcel Gros és un pallasso tendre i imaginatiu que transforma el gest i la senzillesa en moments de màgia i rialles per a totes les edats. La seva proposta convida el públic a endinsar-se en el seu univers ple d’humor, imaginació i ofici.
En Marcel té una idea excèntrica i esbojarrada que no se la pot treure del cap… vol ser pallasso!
Pren el món de l’espectacle i l’espectacle del món per posar-lo en escena en forma d’acudit. Passin i vegin un mim parlant, un il·lusionista desil·lusionat i un equilibrista desequilibrat. El més quotidià es torna espectacle i el més espectacular es torna quotidià.