TORNAR

Pau Alabajos i Ivette Nadal actuaran a la 29a edició de l'Anoia Folk

cultura
Dilluns, 5 maig 2025. 08:24. Redacció AnoiaDiari.

El festival Anoia Folk torna el 7 de juny al Castell de la Pobla de Claramunt. En la que és la 29a edició, "el festival referent de la música d'arrel tradicional a la comarca de l'Anoia, proposa una vetllada plena de sensibilitat artística i compromís poètic, en un entorn incomparable amb vistes privilegiades i màgia a flor de pell."

Aquest any, l'Anoia Folk incorpora un concert acústic al terrat del castell per obrir el festival amb una posta de sol. La cantant Judit Robles, acompanyada pel guitarrista Adrià Robles, omplirà l'espai amb el soul i el jazz. A continuació, la cantautora Ivette Nadal oferirà el seu espectacle "Canta als Galàctics", una reinterpretació de l'univers musical de dos gegants de la cançó catalana: Jaume Sisa i Pau Riba.

Tancarà la nit Pau Alabajos, que presentarà el seu nou treball "Versos a la vietnamita". Aquest llibre-disc és un homenatge a la poesia catalana de resistència del segle XX, amb versos de Salvador Espriu, Maria Mercè Marçal, Marc Granell o Vicent Andrés Estellés, convertits en cançó d'autor i memòria viva (23.45h).


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.