//Plugins sense CDN ?>
El jurat del primer premi ha valorat l’originalitat i la creativitat de l’aparador del Pèl i Ploma així com la qualitat artística, el disseny i el grau de vinculació al tema del concurs. L’aparador de La Botigueta, guanyador del premi del públic, ha estat el que ha obtingut més M’agrada, un total de 155 vots, a la pàgina de Facebook de la Mostra d’Igualada.
Els premis consisteixen en la producció i exposició d’un cartell publicitari en un OPI i en una falca publicitària a l’emissora municipal Ràdio Igualada. El proper dimarts, 6 de maig a les 18h, es durà a terme el lliurament dels guardons als vencedors.
El jurat estava format per Josep Maria Mestres, cap de l’Oficina d’Atenció Empresarial de l’Ajuntament d’Igualada, Jovan Trisic gerent d’Igualada Comerç, Dolors Paredes presidenta de Xarxa d’Igualada i Xavi Pelfort i Anna Casas, d’Intimum, com a representants de Disseny Igualada.
Des de l’organització del concurs es valora l’esforç que han posat tots els participants per confeccionar la decoració dels diferents aparadors i la seva contribució a l’ambientació de la ciutat durant els dies de la Mostra.
Els negocis participants han estat Enric Gumà Perruquers, Perruqueria Soteras, Texpi, Torrents Arquitectes, La Guspira, AgroIgualada Cooperativa, El Cullerot, TrencatClosques, Pastisseria Pla, Cansaladeria Piqué, El Petit Detail, Sabateria Pas a Pas, Brodadets, Pèl i Ploma, Abacus, Cistelleria Farrés, Nara, Llaminadures Roger, Centre d’estètica Sílvia Giralt, Joieria Rosich, La Fusteria, Qualitat Collbató, MC Born, Cal Perico, La Botigueta, La Bona Espardenya, Gelou, Estanc de la Soledat, Toni Guix Perruquer, Shana, Marroquineria Franquesa, Joieria Llucià i Casa Victòria.