TORNAR

Piera ha celebrat aquest cap de setmana la 3a edició de la Feria de Abril

cultura
Dimecres, 9 abril 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

La jornada va començar al matí amb una missa oficiada pel mossèn Carles Muñiz i acompanyada per les veus del Cor Rociero Amanecer de l'ACA Esperanza Macarena del Bages. 

Al migdia es va celebrar una paella popular que va comptar amb l'assistència de més de 300 persones.

Ben entrada la tarda, es va dur a terme una mostra de talent flamenc amb grups vinguts de tot arreu i la cantant Gisela Quirós va oferir un concert on barrejava pop, flamenc, boleros, jazz i soul, i per finalitzar la jornada, a la nit, hi va haver actuacions de sevilllanes i rumba.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.