//Plugins sense CDN ?>
Aquest dijous, 11 de setembre, la Pobla de Claramunt celebrarà la Diada Nacional de Catalunya amb un programa d’actes que combinarà propostes lúdiques, culturals i institucionals.

A les 11 del matí, la plaça dels Països Catalans acollirà l’espectacle infantil ‘Vine a la festa’, a càrrec del grup Can Cantem.
Una hora més tard, a les 12, començarà l’acte institucional de la Diada, que acabarà amb la interpretació d’Els Segadors per part de la coral la Lira. En acabar l’acte institucional, començarà la ballada de sardanes de la mà de la Cobla Lluïsos de Taradell.
L’Ajuntament de La Pobla de Claramunt, a més, oferirà senyeres als veïns que no en tinguin i es podran recollir a les oficines municipals de 9 h a 14 h.