La primera autoritat del país va veure de primera mà la transformació d'un espai que s'ha reformat a fons els darrers tres anys. La visita culmina les diferents jornades de portes obertes que s'han fet aquest estiu.
El president, al centre, acompanyat d'autoritats locals i comarcals
A la jornada també hi eren presents Delfí Robinat, president del Consell Social de la Universitat de Lleida i Ferran Badia, delegat del Rector pel Campus d'Igualada – UdL. La comitiva va poder conèixer tots els detalls de la transformació de l'edifici gràcies a les explicacions de Carles Crespo, director de l'obra i arquitecte municipal i Marta Vives, directora de l'Arxiu Comarcal de l'Anoia.
El recorregut va tancar-se a la sala d'actes, amb la projecció d'un audiovisual que repassava la història de l'emblemàtic edifici i el procés de rehabilitació de què ha estat objecte. La jornada es va organitzar com a punt culminant de la campanya de visites guiades que s'han organitzat aquest estiu per donar a conèixer a la ciutadania la transformació de la històrica edificació, ubicada a la cèntrica plaça del Rei.