//Plugins sense CDN ?>
La primera jornada del Rec, després que l'organització fes costat a la vaga del 8 de novembre, s'encetava aquest dijous a les 10 del matí. El fred, que s'ha fet esperar enguany, fa pensar en una bona resposta del públic que es desplaci per comprar roba d'hivern.
Aquest dijous començava la dissetena edició de les Rec.0 Experimental Stores. Tres jornades de moda (amb rècord de marques), música i gastronomia al voltant del Rec d'Igualada. El sol lluïa aquestes primeres hores, en un ambient lúdic, on els visitants es distreien del fred entrant a les botigues o bevent un cafè calent als espais de restauració o menjant als 'food trucks'.
Ja a la tarda, començava la programació de concerts que s'allargarà fins dissabte a la nit, als tres escenaris que hi ha al llarg del circuit. Un circuit amb 100 marques i dissenyadors de moda. Les firmes estan repartides en quatre grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda. Les incorporacions d'aquest Rec.016 són Reebok, Quiksilver, Boboli, Furest, DC o Roxy, la moda de Sessùn, Samsoe Samsoe o Little Creative Factory i el retorn de Tsunami o Loreak Mendian.
Pel que fa al Rec Street Food, l'oferta gastronòmica guanya amb varietat i reflectirà cuines d'arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina cubana, oriental, italiana, americana, mediterrània... a més d'una oferta vegana i també per a celíacs. Hi haurà també amb un espai de Bodegues Torres, on es podran degustar les varietats més exclusives d’aquests cellers, l'espai Pastoret i els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0, present des dels seus inicis, el 2009.