El dissabte 11 al vespre es tancava el Rec.016, la primera edició de tres dies des de 2013. L'afluència de visitants i les vendes, en especial de roba d'abric, han complert amb les expectatives malgrat les circumstàncies excepcionals.
La cinquantena d'espais de venda del barri adober van baixar les persianes el dissabte a la nit després d'una edició extraordinària de les 'pop-up stores' en tots els sentits. L'excepcionalitat que viu el país i la vaga del dimecres 8, i a la que l'organització va fer costat, deixaven l'interrogant de si l'afluència i les vendes serien similars a les darreres vegades, quan s'han rondat els 120.000 visitants. A manca de les dades definitives, l'organització apunta que "tot i ser només tres dies, els resultats són molt bons i les jornades de dijous i dissabte han estat realment positives. La de dijous va tenir millors xifres com a jornada d'arrencada que el dimecres".
L'Adoberia, com sempre, una de les botigues mé concorregudes FOTO: Marc Vila