//Plugins sense CDN ?>
La recuperació del Rec Meeting (que portarà entre d'altres a Gaspar Hernández), l'entrada de marques com Billabong, Element, Calma House, Geox, Vialis, Camila's, Only&Sons i Skunfunk i el disseny de la samarreta per part de LittleCreativeFactory. Les dates, altre cop al maig, del dimecres 9 al dissabte 12.
En qüestió de dos mesos, el barri del Rec d'Igualada tornarà a transformar-se i les antigues adoberies seran ocupades per grans marques de moda i dissenyadors emergents que convertiran aquests espais en autèntics experiments de retail. Aquest maig, seran 100 les marques i dissenyadors de moda repartides en cinc grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda.
La divuitena edició de les Rec.0 Experimental Stores portarà grans marques de moda com Levi's, Adidas, Mango, Camper, Reebok o Pepe Jeans segueixen organitzant les seves botigues efímeres més especials juntament amb noves incorporacions com Billabong, Element, Calma House, Geox, Vialis, Camila's, Only&Sons o Skunfunk que convertiran aquesta edició del Rec.0 en la més sòlida des que va començar.
A més d'aquestes, hi haurà NiceThings, SitaMurt, Dockers, Punto Blanco, Kickers, Sebago, Javier Simorra, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona, Castañer, Fox Head, Buff, Boxley, LTB Jeans, Nudie Jeans, Macson, Furest, Misako, Miss Me, Mus&Bombon, New Zealand Auckland, Supra, Santa Cruz, RipZone, Independent, Sessùn, Samsoe&Samsoe, Medwinds, Geographical Norway, Messcalino, Pepe Jeans, Privalia, Satorisan, DutchDelight, Torras, Visionario, Zacaris i Yellow Shop. L'apartat infantil comptarà amb grans firmes com Boboli, Tinycottons, Little Creative Factory, Picnik i 1+ in thefamily que es sumaran a Bean's Barcelona, yporqué, MicuMicu, Mamadú, Mon Marcel, Piu et Nau o Little Lia by Beth. I al Pop Up Day Rec Kids hi passaran: Niuborn, Cokoté, TresxicsiAnguèAnguè.
El disseny independent arriba de la mà del Rec Pop Up Day Estrella Damm que creix per donar cabuda a marques emergents que busquen donar-se a conèixer. En aquesta ocasió hi haurà diferents espais on durant els quatre dies hi passaran marques com Woodys Barcelona, Colmillo de Morsa, Maria Roch, Teixidors, Nona BCN, ResetPriority o Como un pez en el agua. I també, com sempre, al Rec.0 continua el talent creatiu de dissenyadors com Carlotaoms, Ssicand Paul, Pau Esteve, IKA Editions,Dorotea, LOA, Rita Row o American Socks, i els més consolidats, com Txell Miras, MiriamPonsa, Josep Abril, Catherine Parra, Who, Ingrid Munt, Gorni Kramer, SusiSweetDress, Visual Poetry Barcelona, David Valls, Jordi Rafart i Veneno en la Piel que seran en diferents espais, amb una oferta de moda singular.
Quatre escenaris
L'oferta de moda, eix principal del Rec.0, es completa amb una programació cultural gratuïta i una oferta gastronòmica completa. En l'apartat musical, hi haurà quatre escenaris on hi passaran grups com Reinaldo& Clara, Bastante, Suzanna&TheRandomites o La SéptimaTrastada, una desena de DJ's i també viurem en directe el programa Feedbac de ràdio Flaixbac. A més, presentacions de llibres, projeccions audiovisuals i dansa en diferents espais del circuit, per tal que el visitant visqui una experiència que barregi la moda amb la cultura més emergent.
En aquesta edició, el Rec.0 recupera el Rec Meeting, una taula rodona que reuneix personalitats destacades de la temàtica de la qual es vol reflexionar. El Rec Meeting tindrà lloc el divendres 11, amb el títol El poder dels aliments, vol debatre sobre el canvi d'hàbits cap a una vida saludable. La taula, moderada per la periodista Maria Almenar, comptarà amb el psiconeuroimmunòleg i fisioterapeuta Xevi Verdaguer, la periodista i directora d'Ets el que menges Nuria Coll, el periodista de Catalunya Ràdio i Tv3 Gaspar Hernández i el director de màrqueting d'Ametller Origen Xavier Roma. El Rec Meeting és un acte gratuït organitzat per Recstores amb la col·laboració d'Ametller Origen i Vichy d'Or.
La gastronomia torna amb el Rec StreetFood, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d'arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina cubana, oriental, italiana, americana, mediterrània... a més d'una oferta vegana i també per a celíacs. Hi haurà un total de 34 foodtrucks i 1 pop up bar repartits en 5 zones del circuit del Rec.017. Hi haurà també un espai de El Bandarra, que oferirà un concert vermut diari, una barra dels mixers de Fever-Tree on degustar diferents combinats, un espai de sucs i fruites d'Ametller Origen, l'espai de iogurt i gelats Pastoret i els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0.
LittleCreativeFactory dissenya la samarreta
En aquesta edició, la marca escollida per dissenyar la samarreta Rec.0 ha estat la firma barcelonina LittleCreativeFactory. Una samarreta fidel a l'estil especial de la firma i que es posarà a la venda en exclusiva a la seva pop-up store del Rec.017. Aquest projecte va ser iniciat al 2013, i ja ha comptat amb els dissenys de MiriamPonsa, Visual Poetry Barcelona, SitaMurt i Antoni Miro.
Rec.0 Experimental Stores va néixer l'any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d'Igualada. En aquests vuit anys s'ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. El Rec.0 rep uns 120.000 visitants cada edició.
Esteve
1 de maig 2018.22:19h
Trobo vergonyós que el REC doni cabuda a gurus pseudocientifics com Xevi Verdaguer i Gaspar Hernandez. El primer es dedica a donar consells medics sense cap base cientifica, amb el que posa en... Llegir més perill la salut dels mes creduls, i el segón es responsable d’un llibre on glorifica al lider d’una secta responsable de varies morts.
Motl malament pel REC si comçen a donar espai a aquesta colal d’estafadors.