Pendents de dades definitives, l'edició de les Rec.0 Experimental Stores ha suposat un increment de visitants i vendes. L'absència de precipitacions, en una tardor molt plujosa, ha permès que es poguessin desplegar totes les activitats a l'exterior, cosa que ha contribuït a l'èxit del Rec.018.
El Rec.018 finalitzava aquest dissabte, després de quatre dies amb una de les afluències més grans registrades aquests nou anys. Segons les les dades provisionals, des de l'organització es calcula que hi ha hagut un increment de visitants i vendes, especialment durant la jornada del dimecres i dissabte. Marina Iglesias, coorganitzadora del Rec.0 explica que "fem una valoració
molt positiva i tanquem aquesta dinovena edició havent complert les expectatives".
La previsió és que "el Rec.018 hagi crescut en visitants i també en vendes". Del 7 al 10 de novembre, hi van haver més dd'un centenar de 100 marques en 57 pop-up stores de moda que atreien visitants d'arreu del país, una oferta que s'ha complementat amb les propostes culturals i gastronòmiques que es podien trobar al llarg del circuit del Rec.0.
Una de les instantànies de Marc Vila, durant les matinals al Rec.018
Moderat per la periodista Maria Almenar, el Rec Meeting va comptar amb la col·laboració de Ametller Origen i Buff. El Rec.0 Experimental Stores compta amb el patrocini d'Estrella Damm, patrocinador oficial del festival, del vermut artesà El Bandarra, el mixer FEVER-TREE, l'empresa de productes de proximitat Ametller Origen i els mestres xocolaters Simon Coll.