TORNAR
PUBLICITAT

El rrrrec Festival porta art, cultura i música al barri adober

Adrià Puntí encapçala el cartell musical

cultura
Divendres, 14 setembre 2012. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’associació de La Bastida ja ho té tot a punt per celebrar aquest dissabte el Rrrrec Festival. Una jornada plena d’activitats per a grans i petits i on la música tindrà un protagonisme especial amb l’actuació destacada d'Adrià Puntí. Tot plegat amb l’objectiu de donar llum el barri adober d’Igualada.

L’associació igualadina La Bastida treballa perquè el Rec d’Igualada continuï sent un barri viu i actiu, que convisqui amb naturalitat amb altres activitats, i que esdevingui un espai de present i futur de la ciutat.

Amb aquest esperit i intencions es celebra aquest dissabte la segona edició del Rrrrec Festival, un esdeveniment obert a tothom i on es barreja cultura, art i sobretot molta música. L'escenari del festival serà el El vapor de baix, un conjunt fabril del segle XIX situat al carrer de la creueta.

Tallers i música

La jornada començarà a les 6 de la tarda amb un seguit de tallers de dibuix i color per a infants de 4 a 10 anys. També es realitzarà un mural de pintura a càrrec de Xavier Mula i Albert Vendrell
, i un munt de jocs de taula educatius i familiars pels petits i no tant petits de la casa.

Totes aquestes activitats es combinaran amb actuacions musicals de grups igualadins com Albatros (19.30h) i Alado Sincera (21h), i de la resta del país com Will Specter y los Fatus (22.30h), i Ix! (01.30h).També es comptarà amb l'actuació d'Adrià Puntí (00.00h) que presentarà el seu treball 'Viatge d’un savi vilatrista cap enlloc'. La jornada es clourà amb música de La Bastida DJs (03.00h).


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.