TORNAR

La Tempesta arriba al Teatre Municipal Ateneu de la mà de La Xarxa

L’obra es representarà aquest diumenge a un quart d’una del migdia

cultura
Dimecres, 26 novembre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

Aquest diumenge, 30 de novembre, a un quart d’una del migdia arribarà al Teatre Municipal de l’Ateneu l’obra ‘La tempesta’ de la companyia ‘Zero en conducta’ de la mà de La Xarxa d’Igualada que acomiadarà, així, la programació d’enguany.

La tempesta. Zero en conducta.

La proposta és un treball minuciós de titelles i dramatúrgia coreografiada que va ser finalista dels premis Butaca 2025 i guanyadora del premi al millor espectacle de titelles de la Fira FETEN 2025 celebrada a Gijón.

‘La tempesta’ explica la història d’en Pablito, un nen a qui l’acompanya un núvol gris que li tapa el sol i li apaga el somriure i que, per fer-lo desaparèixer ha de ploure, una metàfora de plorar. Així doncs, el públic l’acompanyarà en una odissea per aprendre a plorar. 

L’espectacle, pensat per a majors de 6 anys, convidarà els assistents a reflexionar sobre la tristesa i defensa que plorar és tan necessari com riure. Les entrades es poden comprar al web del teatre i a la taquilla una hora abans de la funció per 8 euros, o 6 en cas de ser soci de La Xarxa.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.