Per segon any consecutiu, el Bruc acollirà una nova jornada per impulsar el parc natural de Montserrat en una vessant més proteccionista de l'entorn i posant en valor la feina dels petits productors i artesans de la zona. Empreses públiques i privades així com productors i artesans donen suport a la iniciativa organitzada per l'Ajuntament del Bruc i el Grup Promotor Rural El Bruc.
Sota el títol "Per Nadal, tasta el Parc Natural de Montserrat", enguany s'ha organitzat prop d'una vintena d'activitats dirigides a tots el públics amb un programa específic pels més menuts. Entre les activitats programades destaquen sortides interpretades per conèixer l'entorn, mostres gastronòmiques, tallers de cuina saludable; elaboració de conserves i begudes tradicionals, entre altres. Serà el diumenge 11 de desembre
Dos centenars de persones es van atansar fa un any a la fira
La primera edició va tenir una bona acollida del públic amb prop de 200 participants. A diferencia de l'any passat, la participació de productors d'oli s'espera que sigui menor degut a la sequera que ha reduït la quantitat de productor d'oli. Malgrat la menor representació de productors d'oli es comptarà amb oli de la nova collita. Sobre les expectatives de resposta per part de la ciutadania, el regidor declara que no es tenen ni grans ni petites expectatives al respecte: "pensem que la iniciativa té sentit i que pot encaixar en allò que busca i sent molta gent que s'estima el territori, encara que entenem que iniciem un camí, per tant, cal saber si tenim raó en les possibilitats de la iniciativa i si hem sigut capaços de transmetre-ho al públic adequat".