//Plugins sense CDN ?>
Rec.0 Experimental Stores, la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa al sud d’Europa, s’ha consolidat amb cinc anys com un nou format de retail atractiu i innovador per a les marques i els consumidors.
En la passada edició d’estiu, Rec.0 va rebre més de 90.000 visitants, el 70% de fora de la comarca de l’Anoia. Es van transformar uns 30 espais en pop up stores, amb 60 marques venent els seus estocs, entre dissenyadors i marques consolidades. Es va tornar a apostar per l’Off Rec, un itinerari per establiments gastronòmics i comercials del centre d’Igualada, que va comptar amb més de 200 adherits.
El Rec.10 portarà al barri del Rec marques noves i també un circuit diferent per la zona industrial que dóna nom a l’esdeveniment.
Uf pobres botigues de roba d’Igualada... Una altre cop al mateix.
Estaran les 2 setmanes abans del REC i les dos posteriors al REC sense vendre absolutament res de res, ja que els possibles... Llegir més compradors s’esperaran a comprar a l’edició del REC, donant els beneficis a les grans marques que vénen i els 5 organitzadors del REC.
En definitiva qui perd sempre són els més febles en aquest cas els botiguers de la ciutat.
Oleguer
Igualada
4 de setembre 2014.07:00h
De roba, de sabates i d’esports, no nomès de roba i en definitiva tots.