//Plugins sense CDN ?>
Els espais industrials del barri del Rec van acollir més de 70.000 visitants provinents de tot Catalunya durant els dies 5, 6, 7 i 8 de juny. Tant els organitzadors com les 50 marques participants en la vuitena edició del Rec.07 han fet una valoració positiva de l’esdeveniment, que ha batut els rècords de vendes.
Les novetats que va presentar el Rec.07, com l’opening day o el disseny d’una pop up store per part de l’arquitecta Benedetta Tagliabue, van contribuir a donar més ressò a l’experiment del retail. També ho van fer el nou servei RecBus, que va portar visitants de Tarragona i Barcelona.
La iniciativa, que barreja el shopping amb les activitats culturals, va comptar amb performances, actuacions musicals i diverses accions creatives organitzades per de les cinquanta marques participants.
Com sempre, Rec.0 Experimental Stores va apostar per l’obertura de nous espais, com adoberies rehabilitades, jardins i patis, unes zones que van contribuir a la creació del circuit més ampli, singular i atractiu.
L’organització del Rec.0 subratlla la bona acollida de l’esdeveniment entre els igualadins, que han actuat com a prescriptors i han col·laborat a donar a conèixer el Rec.0 fora de la ciutat.