//Plugins sense CDN ?>
Després de 19 edicions, l’Aerosport segueix més viu que mai i malgrat el complicat moment econòmic, enguany es compta amb dos expositors més que l’any passat assolint un total de 34 expositors i 44 estands repartits en una superfície de 10.000 metres quadrats.
El cap de setmana del 7 i 8 de maig, tots els professionals de l’aeronàutica tenen una cita a Igualada i és que durant tot el dissabte i diumenge fins les tres de la tarda l’aeròdrom Igualada Òdena acollirà l’únic certamen d’aquestes característiques de tot l’Estat Espanyol.
Novetats d’enguany
Aquest any l’Aerosport recupera una de les activitats lúdiques, els batejos de vol. Segons Pere Carles, aquesta activitat es va deixar de fer perquè es va creure que era poc compatible amb el caire professional que es volia donar a l’esdeveniment però segons el president de Fira d’Igualada, els diferents participants han acordat que es pot compaginar la vessant professional amb els batejos de vol. Per altra banda, l’estricta normativa posa en dubte l’actuació de Cástor Fontaba, subcampió del món de vol acrobàtic, que en altres edicions ha delectat el públic del certamen.
Menys pressupost
Les retallades també han arribat a l’Aerosport i enguany el pressupost s’ha reduït un 20% respecte l’edició anterior, ascendint d’aquesta manera a 68.000 euros. Segons Martí Marsal, gerent de la Fira, una de les repercussions és que enlloc d’una gran carpa, els estands es distribuiran en diferents carpes de mides més reduïdes, una mesura que ha aconseguit estalviar una quantitat important de diners.
Expositors d’arreu
Com cada any, la procedència dels expositors és variada. Si bé quasi la meitat d’ells vénen de Barcelona, també es compta amb presència d’empreses de Madrid, Castella, Andalusia, la Comunitat Valenciana i d’Aragó. De la mateixa manera, un 6% dels expositors són anoiencs i hi ha un nombre reduït d’expositors de fora de l’Estat Espanyol.
Un impuls per a l'aeroport corporatiu
Jordi Riba va recordar que en un moment com l'actual en què la majoria de fires perden força, a Igualada es viu una tendència oposada. En aquest sentit, el tinent d'alcalde va recordar que: 'l'Aerosport ha de servir per mantenir la flama de l'aeroport corporatiu encesa'. En la mateixa línia, Josep Vallès, delegat de la Cambra de Comerç a l'Anoia, va recordar que des de la institució que representa es té el convenciment que les comunicacions són clau per a l'atracció de futures inversions i Pere Carles va recordar que una de les motivacions d'aquesta fira, que l'any passat va assolir la majoria d'edat, és donar llum i visibilitat a la instal·lació anoienca.
Per tot això des de Fira d'Igualada agraeixen especialment la presència de Ricard Font, Director General de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya en l'acte d'inauguració que tindrà lloc dissabte a les 12 del migdia.
Tot aixó no te sentit, sobran aeroports, Lleida aviat tencara, la Seu, Reus, politicament queda molt be ”fer volar coloms”, pro prou de pendre el pel al poble,ni aeriport ni WTC, tot son... Llegir més falacias sense sentit, avans fa falta unes bones comunicacions,(Igualada-Barcelona 1h-45m) casi con anar a Madrid, vosaltres mateixos...
El de Lleida a punt de tancar, el corporatiu de Barcelona infrautilitzat,... Voleu dir que continuar parlant de l’aeroport corporatiu com a eina per rellançar la comarca no és fer volar coloms i... Llegir més enganyar la ciutadania???
6% d’expositors aeronautics de l’Anoia no m’ho crec, no cuadra, tantes empreses aeronautiques tenim a la Comarca, qui son ?
Dien altres veus entesses en l´asumpte en questió, que cada cop la cosa està mes futuda.
Ara per postres l´Aroport Girona-Costa Brava tindrà una parada del AVE a 30 minuts del centre de... Llegir més Barcelona.
Crecque es parlar per parlar elaeroport d odena es una falsa ilusio.Llegeixin avui les noticies del AVE i aeroport de Giroa 1/2 el centre de barceloan.Ki mana mana .
Benvolgut Jordi Riba, espero i desitjo que l’Aerosport vagi mantenint la flama de l’Aeroport Corporatiu durant molts anys.
Compra moltes espelmes de reverva perquè em sembla que necessitaràs... Llegir més flama per molts anys!!!
Més que flama el que s’ha de tenir és flema per seguir dient el 2011 que un aeroport corporatiu encara és viable a Òdena.
No veig que ningú es queixi que també a l’Aerosport es facin retallades. I del 20%!! Vull pensar ques deu ser per necessitat, com tothom qui retalla. A ningú agrada retallar.
Diu la noticia que tots els professionals de l’aeronàutica tenen una cita a Igualada.
Deuen utilitzar el Passeig Verdaguer per aterrar les avionetes.
Jo em pensava que l’aerodrònom estava... Llegir més Òdena.
I si fessim l’aeroport corporatiu també al passeig verdaguer?
Andreu
Igualada
3 de maig 2011.20:15h
Fer aquest nou aeroport es llençar els diners públics i perjudicar el medi ambient i la qualitat de vida dels Anoiencs, doncs només produirà soroll molt molest i poc servei pràctic.
No son... Llegir més temps de fer volar il·lusions de rics, quan la majoria patim una crisis tant forta que ens fa retallar en despeses i tocar de peus a terra si potser encara més que mai.