TORNAR

L'Ajuntament demana a la Generalitat que desencalli les negociacions entre el Rec i Igualada Comerç

L'oposició es posiciona a favor del comerç tradicional

economia
Dimarts, 17 setembre 2013. 23:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L'ajuntament d'Igualada ha aprovat una moció amb els vots a favor de l'equip de govern i els vots contraris de l'oposició que demana a la direcció general de comerç de la Generalitat de Catalunya que desencalli les negociacions entre el Rec Stores i Igualada Comerç que en aquest moment estan aturades. Els grups de l'oposició s'ha posicionat a favor d'Igualada Comerç i de la seva petició de canvi da dates del Rec, i han demanat al govern de la ciutat que mostri quina és la seva posició en relació a aquest tema.

Davant d'una nodrida representació de comerciants de la ciutat, l'equip de govern ha presentat una moció al ple que insta a les dues parts a reprendre el diàleg i demana a la direcció general de comerç de la Generalitat a actuar com a mediador per resoldre el conflicte entre Igualada Comerç i el Rec Stores.

La moció ha estat aprovada amb els vots a favor de l'equip de govern, i amb els contraris de tots els grups de l'oposició, que han coincidit a demanar al govern de la ciutat que es posicioni, que prengui partit i que digui si està a favor d'escoltar la petició dels comerciants de traslladar el Rec Stores en època de rebaixes.

L'alcalde de la ciutat, Marc Castells, ha afirmat que davant la situació de manca d'acord, l'Ajuntament el que a de fer és intentar buscar el mínim comú denominador entre les dues parts i intentar dur a terme aquelles polítiques que beneficiïn a tothom. Castells també ha afirmat que negar el permís d'activitat al Rec Stores 'tenint en compte que compleixen tota la normativa' 'seria prevaricar', i que l'Ajuntament no té competències per ordenar el canvi de dates. 'Si una activitat privada ens demana de fer una activitat i no hi ha impediment legal que això sigui així, no podem fer res per impedir-ho'.

Castells ha afirmat que des de l'equip de govern es considera que el Rec Stores comporta un benefici sobre la ciutat i ha recordat que havien demanat un estudi sobre l'impacte econòmic de l'esdeveniment a la Diputació de Barcelona.

En el torn de paraules obert al públic, el president d'Igualada Comerç, Jordi Martínez, així com també un bon nombre de comerciants presents a la sessió plenària, també han demanat a Castells que es posicioni en relació al canvi de dates del Rec. Després d'un llarg període d'intervencions, Martínez ha manifestat que els comerciants no se sentien estimats pel govern de la ciutat: 'Notem que el govern no ens estima, i ens fa falta que algú ens ajudi per aconseguir un canvi de dates del Rec. Creiem que això serà positiu per tothom i ens permetrà competir en igualtat de condicions amb ells'. Martínez també ha manifestat que els comerciants 'ja hem fet moltes cessions durant quatre anys aguantant l'impacte d'un Rec darrera un altre, i ara només demanem un canvi de dates. Considerm que ha estat una falta de respecte i un atac contra el procés de negociació que el Rec Stores hagi anunciat les dates de la nova edició del Rec quan encara se suposava que estàvem negociant'.

Els grups de l'oposició a favor del canvi de dates

Tots els grups de l'oposició s'han manifestat a favor del canvi de dates que proposen els comerciants d'Igualada Comerç i han reiterat la necessitat que el govern continuï exercint de mediador i àrbitre en el conflicte.

El portaveu socialista, Jordi Riba ha afirmat que estem davant d'un 'conflicte sense precedents'. Els socialistes han criticat que s'hagi presentat una nova moció que 'no fa més que repetir el que es va aprovar el mes de juny 'però amb rebaixes' i que això demostra que no s'ha acomplert amb el mandat que proposava el text i que era el d'instar a la negociació entre les dues parts per arribar a un acord. El PSC ha afirmat que el conflicte 's'ha agreujat' des d'aleshores i ha afegit que 'entenem el plantejament d'Igualada Comerç i entenem les seves demandes'. Riba també ha afirmat que en aquests anys el Rec Stores ha variat pel que fa al seu plantejament inicial: 'en les primeres edicions era un esdeveniment més cultural que econòmic i ara s'ha consolidat en el calendari com a estable i això canvia el seu caràcter original. També fa que ens plantegem dubtes respecte a la normativa i tenim reserves respecte a si suposa una competència deslleial pel comerç tradicional'.

El PSC s'ha mostrat a favor d'una 'solució que resolgui les demandes d'Igualada Comerç i els 3.000 llocs de treball que representa com a principal sector d'ocupació de la ciutat'.

El representant del PP, Joan Agramunt ha afirmat que era 'evident que no s'ha trobat el punt d'equilibri necessari. Des del govern municipal no han donat compliment al que deia la moció de juny i la petició que es canviés de data l'esdeveniment'. Els populars han criticat que l'equip de govern no hagi 'sabut generar un clima de confiança i no hagi usat totes les eines que tenien a l'abast per trobar un acord de mínims, que era traslladar el Rec en època de rebaixes'. Agramunt també ha afegit que en la seva opinió el govern 'ha estat poc equànime i ens dóna la sensació que ja tenia pres un determinat posicionament abans de la negociació'.

Montserrat Mateu, d'ICV-EUiA s'ha mostrat 'perplexa' ja que ha dit no entendre que 'després de dues mocions per intentar posar solució al conflicte, ara n'arribi una de devaluada i que tira pilotes fora traslladant el problema a la Generalitat, per incompetència de l'equip de govern'. ICV ha dit estar 'a favor del comerç de proximitat i estable'. I ha afegit que 'el Rec Stores fa una competència deslleial al petit comerç que estimem'.

Per part de PxC, Robert Hernando ha declarat que equip de govern de l'Ajuntament estava 'cometent un error posat els interessos d'una empresa privada davant dels interessos d'un col·lectiu'. Ha afegit que la negociació no pot ser igualitària en els termes que es dóna ara i que és l'Ajuntament qui ha de fer de mediador i d'àrbitre i no la Generalitat'. Hernando ha declarat també el fet que el Rec hagi anunciat les dates de la propera edició quan encara no ha acabat la negociació, 'és una falta de respecte'.

En resposta a les intervencions dels grups de l'oposició, l'alcalde ha respost que des de l'equip de govern 'no deixarem d'apel·lar al diàeg i ens reunirem amb tothom i amb qui calgui'

Ampliació del conveni amb Igualada Comerç

En el mateix ple l'Ajuntament d'Igualada ha aprovat per unanimitat el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament d'Igualada i l'entitat Igualada Comerç, a través del qual l'entitat rebrà una subvenció de 4.500 euros. L'alcalde, Marc Castells ha explicat que aquesta és una de les 'subvencions més importants que es donen des de l'Ajuntament' i ha explicat que a través d'accions com aquesta i d'altres, com l'haver portat al centre la fira de setembre, l'urban running, el campionat de trial, entre d'altres, a més d'altres mesures com potenciar l'aparcament, etc, es vol 'convertir igualada en una gran capital de comerç'.


30 Comentaris

A

Albert

IGUALADA

23 de setembre 2013.13:02h

Respondre

Estic amb vosaltres Jordi i Pep, pro no si pot fer res, davant un Alcalde, que arriba a on arriba, i no don per mes. El sentit comú,no es el seu fort.
Aquest noi, farà ”BO” al Aymamami.
”PER... Llegir més IMPERATIU LEGAL”, el tindrem que suportar.

P

Pep

Montbui

23 de setembre 2013.12:20h

Respondre

Estic amb tu Jordi, els comentaris són esbiaxats expressament per distreure del que es reclama, perquè com que el que es demana és sensat, no interessa que se’n parli!
El REC per rebaixes!

J

Jordi

20 de setembre 2013.23:22h

Respondre

Crec haber entes que demanen un canvi de dates??? Esteu segurs de saber el que diu aquest conflicte?? Entenc que tothom sap que en epoques de rebaixes els restaurants i bars que tant facturen els... Llegir més dies del rec continuaran facturant encara que es fesin en rebaixes?? Tambe entenc que els restaurants nomes treballen 8 dies a l’any!!! La resta de l’any estan tancats!!! Perque IGUALADA COMERÇ no organitza res!!! De debó que volem comprar al rec 8 dies l’any??? I fer tancar les botigues del poble???
Es que m’ha semblat llegir que es demana UN CANVI DE DATES??? Sabeu llegir???
La veritat es que si jo fos un comerciant d’igualada em plantejaria el marxar a algun altre poble on els meus veïns sapiguen apreciar que en aquests temps tant dificils tinguesim les portes obertes ... Pero estem a Igualada i som com som ... D’aki que surtin alguns il.luminats que diguin que no compraran mes a les botigues d’igualada comerç!!! Prouta pena teniu nois... Perque per comprar qualitat haureu d’agafar el cotxe perque al rec ho sento pero entre tares i saldos us els regalo perque jo preferixo anar a comprar als conerciants que conec de tota la vida, aquells que ens han vestit sempre, els que ens creuem pel carrer , als nostres veïns ...
Ah se m’oblidava ... Les botigues al carrer crec q son a finals de rebaixes... No???

A

Anna

Òdena

20 de setembre 2013.09:21h

Respondre

Sempre comprava al comerç d’Igualada fins ara, però em fa tanta ràbia l’actitud de l’UBIC amb el boicot a la proposta del REC.0 que acabarant tenint raó; la vostra actitud us afectarà,... Llegir més perquè deixaré de comprar a tots els comerços inscrits a l’UBIC! Proposta que obro a totes les persones amb un mínim de consciència. Espavileu una mica i milloreu el vostre comerç i deixeu en pau el REC!!

I

IGUALADI MODEST

IGUALADA

19 de setembre 2013.13:09h

Respondre

Quant diuen que REC.0 no dona cap benefici a Igualada. La meva pregunta: Igualada Comerç (l´entitat) ha fet una enquesta amb tots els comerços d´ Igualada per saber la seva opinió. Ha preguntat... Llegir més a tots els restaurants del centra d´Igualada si els perjudica la celebració d´aquest esdeveniment a la nostre ciutat ? Jo penso que no ja que si realment aquesta enquesta s´hagues fet tota aquesta problemàtica no s´hagues produït, ja que estem donant una imatge a fora d´Igualada no que es bo per Igualada.

j

joan enrich

igualada

19 de setembre 2013.11:06h

Respondre

si amb el competidor no pots, fes aliançes¡, hi guanyareu els 2
aprofitem sinergies
igualada sempre ha estat als mapes que circulaven i fein acudir a les botigues sota/fábrica
no tenim outlet, ni... Llegir més grans superficies comercials
obrim la ment i l´esperit¡
no deixem perdre l´oportunitat i aprofitem la vinguda de gent a la ciutat, via Rec
ciutats d´esperit comercial. ho esperen¡
si fessim enquesta mes de la meitat dels ciutadans no la deixaria perdre.
open mind¡

I

IGUALADI

IGUALADA

19 de setembre 2013.10:28h

Respondre

REC.0, vol dir segons Igualada Comerç: preus desleideals ?, Doncs que es “ La botiga al carrer ?

A

AAqualata

19 de setembre 2013.06:11h

Respondre

Ningú no pot negar que el comerç Igualadí es un sector important del teixit econòmic d’Igualada. Ningú no pot negar que el Rec es un projecte d’èxit. Els tems evolucioneni qui no... Llegir més s’adecua al medi pot morir. Pensar que el Rec es el # papus # del comerç es anar en cami equivocat. Calen idees i sinergies conjuntes, que de ben segur i son. Sols coneixement les nostres debilitats ens podem fer més forts. ..ara be hi ha un denominador comú que tot ho enreda; un denominador comú que sols pensa en ell i la seva supervivència: Aquest denominador comú es Ajuntantament, compost per Alcalde i Regidors. Dir que ho resolgui un tercer ( zumosols segons alguns) no es respondre al que s’espera de qui pregonaba ECONOMIA x 3. El Sr. Alcalde i la Tinent Sra. Chacon haurien de ser més espavilats x trobar solucions bones per tots. Però com diuen: es impossible # pedir Peras al Olmo #
.

r

rateta

igualada

18 de setembre 2013.23:07h

Respondre

Sempre havia comprat a Igualada, però això fa que actualment n’estigui molt desencantada.

REC dóna ales, dóna nom i dóna vida a Igualada. No ens el deixem perdre!!!

Senyors d’Igualada... Llegir més Comerç, deixeu-vos d’històries i rabietes de nen petit, amb perdó, i poseu-vos les piles. ESteu perdent clientela però per culpa vostra, amb aquesta forma d’actuar només esteu buscant pèrdua de clients (com a clienta us estic agafant mania, de debò...)

A

Albert

Igualada

18 de setembre 2013.22:56h

Respondre

Soc Igualadi de cor i no puc entrendre que hi hagi aquest conflicte per un tema que dona nom a la nostra Ciutat, no entec que el comerç estigui en contra, s’haurien de espavilar i fer bones... Llegir més ofertes per aprofitar-se de la gent que ve al Rec, pregunteu si els restaurants, els bars..estan en contra.
Les botigues d’Igualada es tindrien de posar el dia, ja que fan pena i el tracta amb la gent no es massa bo, feu-se una pregunta, per que tanta gent va a comprar fora de la nostra ciutat?
Sres. botigues el Rec es un projecta bo, poseu-se les piles i aneu tots a una, seria bo per Igualada.

A

Antoni

Igualada

18 de setembre 2013.20:07h

Respondre

Aquests que demaneu la dimissió de la Sra Chacón, que potser el vostre model era la Sra Àngels Gabarró, l’anterior regidora? A la vida s’ha de ser una mica seriós.

o

olga

igualada

18 de setembre 2013.19:50h

Respondre

A mi l’adhesiu d’igualada comerç em servirà per saber on NO he d’anar a comprar. Els comerciants d’igualada heu començat una guerra que perdreu, per vendre s’han de generar simpaties i... Llegir més vosaltres feu tot el contrari.

J

Joan T.

Igualada

18 de setembre 2013.19:32h

Respondre

Els comerciants d’Igualada s’equivoquen en varies coses importants:

Competència? Si els comerciants veuen una amenaça i no una oportunitat, en el REC un esdeveniment que porta 70.000 persones... Llegir més dues vegades a l’any a Igualada, s’equivoquen de ple. Col.laborant junts i buscant sinergies (com ara la nova proposta del REC OFF) i aprofitant tota aquesta gent que d’altra manera no vindria, guanyarien molt més del que ells ara pensen.

Un exemple per reflexionar. Els grans centres comercials necessiten marques ”locomotora” com ara ZARA o DECATHON, fent d’aquesta manera la resta d’espais també funcionaran per l’afluència de gent que porten. No són competència, són beneficiosos. Penseu en el CC Les Arenes (sense ZARA ni DECATHLON) no acaba d’arrencar, i molts dels espais estan tancant. El cas contrari el CC L’Illa que porta molts anys d’èxit continuat.

El REC a Igualada, pot ser més una ”locomotora” que no un entrebanc pel comerç igualadí.

Però es clar, s’ha de ser permeable a noves realitats, s’han de conèixer a
els nous hàbits en els consumidors, i a les noves tècniques de captació/fidelització de clients. Si Igualada Comerç no canvia, si que tenim problemes en el nostre comerç, amb REC o sense, sense canviar d’actitud se’ns morirà.

M

Manel a pel

Igualada

18 de setembre 2013.18:12h

Respondre

No sé si abans m’he explicat bé o no. Però m’agradaria fer alguna apreciació més. I ho faré en forma de preguntes.

Com és que a moltes poblacions de Catalunya hi ha mercat els diumenges).... Llegir més A Igualada NO
Com és que a Vilafranca, per exemple, el mercat es fa per tota la ciutat; traient parades les pròpies botigues i fent ambient a tot el poble? A Igualada NO
Com és que en altres associacions de comerços, els bars i restaurants poden pertànyer a l’associació? A Igualada NO
A d’altres poblacions els vals d’estacionament dels pàrquings soterranis serveixen pels clients dels socis de tots els establiments siguin o no de l’associació de comerç de torn? La UBIC té la exclusivitat?
Com és que tot i existint Igualada Comerç, hi ha multituds d’altres associacions sectorials comercials (per carrers) La unió no fa la força?
4.500€ Euros per l’associació? Però que ens hem tornat bojos o què? Al meu negoci ningú no m’ajuda.
Bé tinc més preguntes, però no us vull atabalar més. Gràcies.

I

IGUALADI

IGUALADA

18 de setembre 2013.17:13h

Respondre

El millor patrimoni que dona el nom d´ Igualada per a tot Catalunya en tots els mitjans de comunicació, REC.0, marxa i sen va cap un altre ciutat,. Sembla ser el que vol Igualada Comerç, ja podem... Llegir més plegar, tancar la porta i marxa cap un altre ciutat.

M

Marta

18 de setembre 2013.16:44h

Respondre

La darrera edició de la Botiga al Carrer, els dies 6 i 7 de setembre em va semblar patètica. Les parades, de qualsevol manera, algunes sense ni tan sols un rètol que les identifiqués. Ho vaig... Llegir més trobar pobre, lleig i mal organitzat, si és que hi havia algun tipus d’organització. És això el que volem a Igualada? ¿No serà que algú no pot païr que la iniciativa de REC STORES, on s’hi han esmerçat temps, ganes i creativitat, funcioni? Senyors d’IGUALADA COMERÇ, perquè la flauta soni s’ha de bufar bé i mentre vostès continuïn amb aquesta dinàmica el comerç d’Igualada no bufarà cullera, ni amb REC STORES ni sense.

m

maria

igualada

18 de setembre 2013.15:58h

Respondre

4500 euros de subvenció.... tots els negocis d’Igualada tenen subvencions?

P

Pep

Igualada

18 de setembre 2013.15:46h

Respondre

Ja sabem qui és el zumosol, abans amb un altre departament, i ara al que mana al consorci de comerç, és a dir al d’empresa, d’aqui l’informe faborable d’interior, no ?
No espera ara en... Llegir més demanaran un altre a la Diputació, no sé si hi ha algú que és diputat, ara no me’n recordo.
I així aniran passant recs

M

Manel a pel

Igualada

18 de setembre 2013.14:44h

Respondre

Poca feina; però millor dit poques ganes de treballar. Què li passa i què li ha passat al comerç igualadí durant tants anys? És un cas que s’hauria d’estudiar a les universitats. No tira... Llegir més endavant ni amb rodes. Només sento queixes i més queixes. I per una vegada que algú té una iniciativa (privada o pública) se l’ha de posar tantes traves? Ah¡ ja se: l’enveja és molt malparida. A molts els hagués agradat molt que el REC no funcionés. Però com funciona hem d’anar en contra.
Pensava que les noves generacions de botiguers vindrien amb més iniciatives, però veig que res de res. Escoltin botiguers i fills de botiguers poseu-vos les piles, que a mi ningú m’ha deixat un negoci muntat com a vosaltres. No em digueu que ja és una sort tenir un local, un comerç, un nom (?) i una empresa de nissaga.
Se m’acut: per què no es monte, per exemple, ”EL DIJOUS AL CARRER” in aquest dia es treu 2 cavallets i un mostrador al carrer i es posa a la venda promocions i ofertes? però cada dijous, o cada dissabte... o quan volgueu ... ah no que això és molta feina... I aquesta idea de fer carrer i comerç, econòmica i dinàmica per què no se li ha acudit a Igualada Conerç? Per què pagueu la quota? ah¡ és millor i més fàcil queixar-se. Gràcies.

M

Manel Pastoret

18 de setembre 2013.14:31h

Respondre

Va sent hora que les dues parts arribin a un acord. veient aquest conflicte desde la distància em fa molt la impressió que al equip municipal li preocupa més sortir molt a la foto que treballar... Llegir més per la ciutat. Que la posició dels botiguers es ”rancia” , potser sí, pero ja veurem qui pagarà els impostos i l’atur d’aquests mes de 3000 ”rancis” que componen el primer volum d’ocupació de la comarca. Sra Chacón: somrigui! foto!

.

._.

18 de setembre 2013.14:00h

Respondre

Pep, és competència deslleial perquè les dates que proposen són en plena temporada, quan els comerços convencionals tenen prohibit fer rebaixes. I els outlets no deixen de ser una manera de fer... Llegir més rebaixes camuflades.

Els comerciants no proposen prohibir el Rec stores, només un canvi de dates en què es pugui competir en ”igualtat” de condicions.

p

pep+1

18 de setembre 2013.13:59h

Respondre

Pep! coincideixo amb tu! és com si a Lumberton i altres botigues d’outlet la UBIC és qui els marca el calendari... cal anar endavant, no enrere!
RECSTORES engega un projecte similar al REC.0 a... Llegir més Lleida, i allà tothom l’espera amb els braços oberts, beneficis per a tothom! Què passa a Igualada?
molt d’acord amb què l’igualadí d’avui en dia ha canviat. comerçIgualada, adapteu-vos!

A

Albert

IGUALADA

18 de setembre 2013.12:48h

Respondre

Laia, el Alcalde es lo que es, i no don per mes, pro crec sincerament, que teniu las de perdé, pensa que el sr Alcalde te un amic, que es diu ZUMOSOL. I davant aixo, no teniu res a fer. De... Llegir més moment.!!!!!!!!!! Pense que el que riu ultim , riu millor

P

PEP

IGUALADA

18 de setembre 2013.11:06h

Respondre

Segons Igualada Comerç, Rec.O es competència deslleial. I els paradistes que venen roba la marcat d´Igualada els dimecres i dissabtes ? Segons la teoria d´ Igualada Comerç, també sels hauria de... Llegir més proevir la venda. Perquè no diuen res al respecta ?

J

Júlia

Igualada

18 de setembre 2013.10:33h

Respondre

Quan Igualada sigui una ciutat dormitori pq ho hi quedi res i es destrueixin els llocs de treball que dona el comerç, aleshores ens posarem les mans al cap. La gent no ho veu això, no ho puc... Llegir més entendre!

A

Albert Rossell

Igualada

18 de setembre 2013.09:29h

Respondre

Tenia entès que els draps bruts es rentaven a casa. Es veu que no és així. Sigui com sigui, crec que al comerç igualadí li cal un gran canvi, sobretot de mentalitat (la botiga de tota la vida ha... Llegir més d’entendre que ja no pot donar servei a l’igualadí de tota la vida de la mateixa manera que abans, perquè l’igualadí ha canviat i perquè ara també cal vendre més enllà per sobreviure). Potser podria agafar idees i prendre notes d’activitats com el Rec Stores.

p

pepa

Igualada

18 de setembre 2013.09:25h

Respondre

Però que passa a Igualada.

Però que no sabem, veure les coses, amb tot el que e llegit aquets dies, es com si tornes 25 anys enrere, quant a Igualada ens donaven coses per poder desenvolupar, i... Llegir més una ma negre deia uiiii no, aquí igualada no, però que ens em begut l’ enteniment.( Ex La fira de Tàrrega, la música viva de Vic,) i altres esdeveniments, que quant els van portar a les Ciutats que estan ara, es van emocionar i o van tirar endavant, i ara son uns del esdeveniments mes importants de Catalunya.
La ubic vol marca un esdeveniment privat, que l’ajuntament i dona suport, la majoria d’Igualadins i molts dels establiments del centra també i donen suport. L’Ubic esta subvencionada per l’Ajuntament, i per tots els grups polítics, ja que aproven les subvencions.( Si mes no oposa l’article.)

Això no porta en lloc, Espero que això acabi be, perquè si no, L’ Ubic tindrà que buscar, un esdeveniment que porti 70.000 persones a gastar diners a Igualada.

Espero que el RECstores continuï, fent es esdeveniment, jo penso que es bo per Igualada, però si no fos així. S’haurà de demana responsabilitats a qui pertoqui.
Les enveges son molt dolentes i per el que veig, aquí a Igualada ens en sobre. Que trist.

Després de llegir tots els articles de aquets dies, i reflexionant, Potser si que tenim el que ens mereixem a Igualada, i no o dic per l’Ajuntament, si no per els propis Igualadins. (alguns) però que pesant molt.


IGUALADA pot ser imitada però mai igualada, ja es ben veritat ja..

L

Laia

Igualda

18 de setembre 2013.08:45h

Respondre

Ahir Psc i Iniciativa van demanar que es relleves la Sra Chacón del càrrec com a negociadora del conflicte. Com a públic assistent al ple, jo també li faig a l’alcalde la mateixa petició.... Llegir més Sobretot perquè amb una falta de respecte total cap el col.lectiu de comerciants, vostè se’ls hi enreia i enfotia per sota el nas, actuant amb un sarcasme que feia avergonyir!

A

Aitor Menta

18 de setembre 2013.00:34h

Respondre

En aquesta edició no apareix un circuit per botigues del centre? Trobo que és un gest de donar la mà als altres comerciants. El Rec és una suma que importa beneficis i exporta un concepte... Llegir més d’Igualada positiu, molt actual, exemple d’emprenedoria. S’ha salvat un barri amb el Recstores, és una idea molt positiva. Comerç Igualada, recordo Shoping Nights coincidint en dates i en imatge gràfica amb el Rec.0. Segur que no tot és en contra! Ànims i a fer d’Igualada una atracció per altres ciutadants!

I

Igualadí Enfurismat

Igualada

18 de setembre 2013.00:09h

Respondre

Igualada serà encallada o no serà!
Cal avançar cap a la competència, innovació, creativitat i buscar nous mercats de futurel REC.0 n’és un exemple. Igualada comerç no atrau a 50.000... Llegir més visitants d’arreu, el Rec és un benefici per a tothom.
Igualada Comerç, a Igualada no hi ha centre comercial ni Decathlon... Però això no us beneficia, els igualadins marxen a comprar a fora. Manresa, L’illa i Vilafranca estan plens d’igualadins sempre. Ara heu topat amb el Rec, però no en té la culpa.
A Igualada no tenim tren gran perquè 4 gats no el van voler... Per sort la bombolla igualadina ha explotat, i amb gestos com el Rec ens en sortirem!

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.