TORNAR

L'Ajuntament d'Igualada impulsa una nova edició dels iBons Joves

La campanya ofereix descomptes directes als joves d’entre 16 i 25 anys i preveu mobilitzar més de 5.500 potencials usuaris

economia
Dijous, 20 novembre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

L’Àrea de Comerç de l’Ajuntament d’Igualada ha posat en marxa una nova edició de la campanya iBons Joves, una iniciativa que busca fomentar el consum de proximitat entre la població jove del municipi. Després de la bona acollida de les edicions anteriors, el consistori torna a activar aquest programa de descomptes directes en compres realitzades al comerç local.

Jordi Marcè durant la presentació. Ajuntament d'Igualada.

Enguany, la campanya torna a adreçar-se als joves d’entre 16 i 25 anys empadronats a Igualada, una franja ampliada l’any passat i que es consolida. En total, 5.551 joves podran beneficiar-se d’uns iBons que permeten adquirir productes i serveis a un preu reduït.

L’Ajuntament ha posat a disposició 5.714 iBons. Cada bo té un valor de 10 euros, dels quals el jove només n’assumeix 3, mentre que el consistori n’aporta 7. Cada persona pot adquirir fins a cinc bons, que es podran utilitzar als establiments adherits fins que aquests arribin al seu límit de bescanvi.

El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, ha subratllat la importància de la iniciativa, destacant que contribueix tant a incrementar les oportunitats de consum per al jovent com a reforçar l’activitat econòmica local i la vinculació amb el teixit comercial.

Per obtenir els iBons, els joves s’han de registrar al web oficial de la campanya, adquirir els bons i mostrar el codi QR corresponent en el moment de fer la compra. Els iBons es podran adquirir a partir del 24 de novembre i es podran bescanviar fins al 31 de desembre de 2025.

La campanya està oberta a comerços minoristes, establiments de restauració, agències de viatges i serveis assimilats al comerç detallista. Els establiments interessats ja poden adherir-s’hi a través del web fins al 31 de desembre.

L’edició del 2024 va comptar amb 58 establiments participants i va vendre el 100% dels iBons disponibles, amb 1.159 joves inscrits i un impacte econòmic estimat de 82.000 euros.

L’Ajuntament d’Igualada ha agraït la col·laboració de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació d’Igualada i el suport de les associacions comercials Igualada Comerç i Nou Centre. Alhora, ha fet una crida perquè més establiments s’adhereixin a la campanya i ha animat els joves a aprofitar els iBons per donar suport al comerç de proximitat i contribuir a la vitalitat urbana de la ciutat.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.