//Plugins sense CDN ?>
La trobada, organitzada per l’Ajuntament d’Òdena tenia la voluntat de compartir i exposar noves accions per potenciar la zona comercial del Pla de la Masia i en general els comerços del municipi d’Òdena i intercanviar punts de vista.
Després de visitar la zona del Pla de la Masia on es concentren un bon nombre d’establiments, el diputat de Comerç i representants dels diferents comerços d’Òdena van poder compartir propostes i inquietuds sobre el comerç al municipi.
Pep Solé i Sergi Lozano van manifestar la voluntat de promoure el comerç urbà de proximitat en els nuclis. Per aquest motiu, van explicar, 'hem començat a treball i posar fil a l’agulla per buscar estratègies i aliances, en aquest cas amb la Diputació, per trobar eines que ajudin a la dinamització del comerç de proximitat'.
El diputat de comerç, va manifestar l’aposta que fa la Diputació de Barcelona pel comerç urbà i de proximitat. En aquest sentit va explicar que s’està planificant la segona fase d'una campanya de comunicació per potenciar els eixos comercials dels municipis, campanya en la que el municipi odenenc està inclòs. També va felicitar als comerciants per la creació fa uns mesos de l’Associació de Comerç d’Òdena (ACO) que permetrà sumar esforços i poder accedir a ajuts de les administracions.
Solé va explicar també que 'la propera urbanització de la que encara és una carretera de la Generalitat i que ben aviat passarà a ser via urbana, que ara parteix el nucli d’Òdena, serà una bona ocasió per millorar els comerços del nucli d’Òdena i una oportunitat per la creació de noves botigues de productes de proximitat. La millora de l’Avinguda comportarà que el que ara és un espai envaït pels vehicles passi a ser un espai per vianants i zona de passeig'