//Plugins sense CDN ?>
Albert Puyol no només ha estat president de Loewe sinó que també ha dirigit Woman Secret i vas ser director de Màrketing de Vivesa. Puyol va fer una xerrada experiencial en la que va subratllar, sobretot, la necessitat que tenen les marques avui en dia de diferenciar-se de la competència: ‘les marques han de tenir el seu propi espai, una cosa que facin molt millor que la resta’. Puyol també va posar l’accent en la importància de la comunicació i la manera de vendre el producte: ‘A Vivesa vam crear sis marques de roba interior diferent, ens ho vam creure, teníem un concepte per a cadascuna i ho vam saber explicar’. Finalment va sentenciar: ‘La passió pel producte et condueix cap a la perfecció’.
El mercat del luxe, producció de proximitat
Com a expresident de Loewe, Puyol coneix bé el món del luxe, un mercat que, segons l’economista, ‘creix en números de dos xifres’. Puyol va explicar la seva aposta per no deslocalitzar la producció i com la marca és un referent en les peces de pell, algunens fetes a Igualada.
Un jurat de luxe pels premis Rec.0
La conferència estava plena de joves promeses, estudiants de disseny de moda que, sabent-se finalistes, van arribar a Igualada il·lusionats amb la idea de conèixer els dissenyadors que formen part del jurat i amb l’esperança d’endur-se el premi. Josep Abril, Míriam Ponsa, Sita Murt, Toton Comella, Aurora Segura (periodista de La Vanguardia) i Jordi Ribaudí (organitzador del Rec.0) van atorgar el premi oficial a Claudia Casas de l’Escola Esdi. L’estudiant podrà fer unes pràctiques amb Toton Comella de la mateixa manera que la guanyadora de l’any passat està fent-les a Sita Murt.