TORNAR

L’Anoia acaba el gener amb una taxa d’atur del 9,96%

El nombre d’aturats ha crescut en 99 respecte a finals de desembre

economia
Dimecres, 4 febrer 2026. 08:33. Marc Soler Riera.

L’Anoia tanca el mes de gener amb 6.273 persones aturades, així ho confirmen les dades d’atur per comarques i municipis de gener de 2026 publicades per l’Observatori el Treball i Model Productiu del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.

Així doncs, la comarca va acabar el 2025 amb 6.174 persones en situació d’atur, la dada més baixa registrada en un mes de desembre des del 2007, i en aquest mes de gener la xifra ha augmentat en 99 persones.

La taxa d’atur registral, que mesura la relació entre el nombre de persones desocupades i la població activa, es manté lleugerament per sota de la línia vermella del 10%, situant-se en un 9,96%.

La capital de comarca, Igualada, tanca el gener amb 1.904 aturats, 44 més que el mes anterior, i una taxa del 9,62%.

Pel que fa a la resta de municipis, superen el 10% de taxa d’atur registral Santa Margarida de Montbui, amb un 13,88%, Santa Maria de Miralles, amb un 12,70%, la Torre de Claramunt, amb un 12,09%, Vilanova del Camí, amb un 11,85%, Cabrera d’Anoia, 11,40%, Vallbona d’Anoia, 10,61%, els Hostalets de Pierola, 10,55%, Orpí, 10,53%, Piera, 10,24% i Carme, 10%.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.