TORNAR

anoiaemergent·cat, finalista dels premis a la Comunicació Local de la Diputació de Barcelona

El setmanari econòmic de la comarca opta al Premi Innova a la millor iniciativa en l'àmbit de noves tecnologies

economia
Dilluns, 14 març 2011. 18:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El suplement salmó d'anoiadiari·cat, anoiaemergent·cat, va néixer el passat mes de setembre amb la vocació de construir un relat sobre la situació econòmica de la comarca de l’Anoia. Ara, opta ara al premi ‘Innova’ a la creació de la millor iniciativa municipal en el camp de les noves tecnologies dels Premis de Comunicació Local que convoca anualment la Diputació de Barcelona.

anoiaemergent

‘El salmó de la comarca de l'Anoia’ apareix entre els projectes finalistes de la 30a. edició dels Premis de Comunicació Local, que es lliuraran el proper 25 de març al Parc Audiovisual de Catalunya, a Terrassa. Un total de 154 treballs de premsa, ràdio, televisió, Internet i publicacions municipals es van presentar en l’edició d’enguany.

Concretament, anoiaemergent·cat opta al premi Innova a la millor iniciativa municipal en el camp de les noves tecnologies, destinat a reconèixer una aportació novedosa en aquest àmbit. La resta de finalistes són Wiladecans, de l’Ajuntament de Viladecans, Cugat TV, un projecte de televisió online, l’apliacció per l’iPhone de Ràdio Arenys i la web municipal de Granollers.

Economia en estat pur

anoiaemergent·cat va néixer la tardor passada coincidint amb el segon aniversari d’anoiadiari·cat i amb la voluntat d’oferir continguts de caire econòmic, una demanda que es fa més evident en contextos de crisi com el que està vivint actualment la comarca. Amb motiu de l'arrencada, l'economista igualadí Joaquim Solé Vilanova va escriure l'article Les 10 accions que emprendria per millorar l'economia de la Conca d'Òdena, de plena vigència durant aquesta campanya electoral.

En la seva curta vida, anoiaemergent·cat ha comptat també amb reportatges d’empreses punteres i consolidades a la comarca com Petromiralles o Punto Blanco, ha fet visibles projectes nous que neixen a l’Anoia amb una forta iniciativa com Poolbike i ha donat a conèixer igualadins amb empenta com David Tardà, soci de Patatabrava, o Roger Farrés i Albert Riba socis de Kinetical. Seguint amb aquesta línia, anoiaemergent·cat també ha comptat amb articles d’economistes reconeguts com Joaquim Solé Vilanova i ha tingut el suport d’entitats com la Unió Empresarial de l’Anoia o la Jove Cambra Internacional.

El proper 25 de març es coneixeran els guanyadors del premi i anoiaemergent·cat es posiciona com a l’únic setmanari econòmic de la comarca i cada dijous ofereix continguts nous dirigits a empresaris, emprenedors i a totes aquelles persones interessades per la situació econòmica de la comarca.


2 Comentaris

A

Anna

Igualada

16 de març 2011.07:56h

Respondre

Moltes felicitatas ........

j

japt

igualada

15 de març 2011.08:05h

Respondre

...enhorabona....endevant....

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.