//Plugins sense CDN ?>
El circuit del REC.07 és aquesta vegada més ampli que en l’edició d’hivern i, seguint l’objectiu de l’experiment del retail, s'han obert noves adoberies i espais verds del barri del Rec. S'ha ampliat també les zones de gastronomia, ubicades en espais molt singulars. I en dos d’aquests patis s'hi han instal·lat els bars d’Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.07.
El ritme de visites que està tenint l'esdeveniment fins ara porta a la organització a preveure que en aquesta edició se superarà el nombre de visitants respecte a l'anterior. És a dir es preveu passar de les 60.000 persones.
El Rec.07 va començar amb força dimecres, en l'estrenat Openning Day, i milers de persones van participar de la festa del shopping tat dimecres com dijous i també divendres, la porta al cap de setmana.
Una evolució econòmica més que notable
Des de l'organització s'ha donat a conéixer també l'evolució econòmica que ha tingut 'esdeveniment en aquestes 8 edicions. De les 11 marques que van participar en la primera edició es va passa a les 50 d'aquesta 8a edició. Unes marques que es van instal·lar en la primera edició en només 7 pop up stores, i que aquesta vegada ho han fet en 30.
Pel que fa a nombre de visitants, s'ha passat dels 8.000 del Rec.0 als 60.000, i pel que fa a les peces venudes, l'incremet també ha estat més que notabe, passant de les 10.000 peces venudes de la primera edició a les 80.000 del Rec.06.
.
pepa
igualada
10 de juny 2013.14:15h
El millor rec des de que va començar.. Fantàstic.. endavant organització.. Un 10..