//Plugins sense CDN ?>
Marques com Hackett, Replay Shoes, Franklin & Marshall, Lupo o Birkenstock s’estrenen al Rec.0, junt amb altres ja conegudes per l’esdeveniment com Desigual, Sita Murt, TCN, Lacoste, Kickers, Pepe Jeans, Mango o les casual DC Shoes, Roxy o Quiksilver, i fins a seixanta marques amb descomptes a partir del 60%. També destaca l’àrea dedicada als nens, amb marques emergents agrupades a Reckids i altres tan populars com Desigual o Kickers.
A les 10 en punt es van obrir ahir les portes amb gran afluència de gent des de primera hora, la gran majoria de fora de la ciutat d’Igualada. Les pop up stores es complementen amb activitats culturals, de fet, durant els quatre dies s’ha organitzat gairebé un festival de música paral.lel que compta amb el suport d’Estrella Damm.
Avui dijous i fins dissabte, continua Rec.09 amb moda, música, i art, ja que avui es farà l’entrega de premis del concurs Rec_Art_Performance, dotat amb 2.000 euros, i que premia una obra artística al barri del Rec. El jurat està format pel pintor Perico Pastor, l’il.lustrador Oriol Malet, el col.lectiu Disseny=Igualada i membres d’Estrella Damm i Rectores.
Aquesta és la desena edició de Rec.0 Experimental Stores, un experiment innovador de retail que va més enllà de la pròpia venda, ja que durant quatre dies es transforma un barri antic, el barri del Rec, amb l’objectiu de reivindicar aquest patrimoni històric de la ciutat d’Igualada i donar-li un nou impuls com a escenari vital. L’empresa organitzadora, Recstores SL, està formada per sis igualadins que van crear l’esdeveniment per donar a conèixer aquest barri on treballen i que s’estimen.