//Plugins sense CDN ?>
El Museu de la Pell d'Igualada serà l'escenari, des d'avui i fins el 30 de desembre, de l'edició d'hivern del Munich Mer.cat, la liquidació de productes de la marca anoienca Munich. L'edició d'estiu d'aquest esdeveniment es va dur a terme el passat mes de juny a l'Estació de França de Barcelona, per on van passar més de 7000 persones.
Nou mil són els afortunats que han guanyat una invitació per accedir, fins al proper dimarts, al Munich Mer.cat, la venda massiva de productes a preus de fàbrica, amb descomptes del 60%, 70% i 80%. Han rebut un "pin" que els permetrà entrar, esglaonadament, al Museu de la Pell d'Igualada, després de participar en un sorteig que ha revolucionat les xarxes a Internet, amb una espectacular capacitat de convocatòria de Munich i un efectiu boca-orella entre els fans de la marca.
Les primeres edicions del Munich Mer.cat es van dur a terme, des del 2008, a Capellades. Enguany, s'ha celebrat la primera edició d'estiu, la Summercat i, per primera vegada, la cita d'hivern s'ha traslladat a la capital de l'Anoia.
Recollida solidària d'aliments
Durant els quatre dies del Munich Mer.cat es durà a terme una recollida solidària d'aliments, promoguda per l'empresa Munich. Tots els assistents podran dur aliments i productes d'higiene. Per cada quilo que es reculli, Munich n'afegirà un altre. Els participants seran obsequiats amb un clauer de la marca Munich.
Agusti Sole
Igualada
27 de desembre 2014.18:54h
Perdoneu, però és la segona vegada que l’edició d’hivern es fa al Museu de la Pell. L’any passat ja s’hi va fer.