//Plugins sense CDN ?>
"És una gran inversió de 3 milions i mig d'euros" ha explicat Jordi Caballol, gerent de La Campa de Calaf, "però és necessari fer aquest pas endavant per ser més competitius. Els vehicles (Skoda, Volkswagen, Audi...) ens arriben amb tren de diferents punts d'Europa i els hem d'anar a buscar i traslladar-los a Calaf amb camions, cosa que representa un sobrecost. Amb aquest projecte podrem ampliar el nombre de vehicles, ara n''hi ha uns 9.500, i fer créixer el negoci".
Aquesta ampliació està prevista per l'any vinent, el 2009, aprofitant que el servei de tren quedarà interromput una temporada per la renovació de les vies del tren de Calaf a Manresa.
La crisi passa de llarg
De moment a La Campa de Calaf no ha arribat la crisi. "Si que es nota que en general es passa un mal moment, però com que la major part del negopci són vehicles de segona mà, ja sigui per rènting o flotes de vehicles de lloguer, es manté". Caballol ha recordat que el negoci del vehicle nou és el que pateix més durant la crisi, quan baixa la demanda, però que el vehicle de segona mà continua movent-se, tot i que menys.
"El que sí hem notat " ha assegurat el gerent, "és un alentiment del negoci; els vehicles es queden més temps al centre logístic, hi ha menys rotació que abans tot i que el negoci no se'n ressent". De fet, Caballol ha explicat que estan incorporant treballadors perquè estan ampliant tallers i serveis de manteniment i recuperació de vehicles.