//Plugins sense CDN ?>
Per aquest motiu, de conformitat amb una resolució del Parlament de Catalunya i a proposta del delegat del Govern, s’ha acordat incorporar com a membres de la taula estratègica als representants dels ajuntaments de Vilanova del Camí, de Santa Margarida de Montbui, de la Pobla de Claramunt, de la Torre de Claramunt i de Castellolí.
La reunió de la taula estratègica, que va comptar amb l’assistència del secretari de Territori i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font, ha servit per fer un balanç de les activitats portades a terme durant l’any 2012, en què destaca el desenvolupament del Pla Director Urbanístic Aeroportuari (PDUA) de l’aeròdrom.
El Pla Director, que ha estat elaborat amb la participació dels operadors i dels consorci de l’aeròdrom d’Igualada - Òdena, estableix tres fases de creixement: actuacions de millora sobre l’estat actual; adaptació a ús públic; i hipòtesi de màxim creixement. Per tant, perfila un desenvolupament sostenible de l’aeròdrom, amb l’opció de poder arribar a ser un aeròdrom comercial apte per a aeronaus corporatives, amb la mínima afectació per al territori, sempre que la demanda ho requereixi i que les inversions vagin acompanyades d’un pla de negoci realista i un retorn econòmic.
caxa, que l’aeròdrom és una realitat ho notem els caps de setmana quan n’hi ha un que juga a fer piruetes pel cel. Et convido a casa meva a gaudir d’un ”tranquil” dia de repòs. No... Llegir més m’estranya que en qualsevol fet hi vegis negoci. En aquesta vida hi ha persones i negciants.
Perdigoy, no has anat mai a l’Aerodrom ? ja ho es una realitat.
Joanma, els avions no es fabrican pensant en tirarlos a sobre de casa teva, si fos aixi lo millor que podriem fer tots plegats es... Llegir més dedicarnos a fabricar avions tindriem garantit un sol us, i els vendriem com a xurros.
Com mes ajuntaments hi hagin, mes s’alentiran les decisions, dons son mes persones a posar pega’s. A mi ja m’esta be dons com mes tardin, menys possibilitats de q’em caigui un avió sobra... Llegir més casa meva.
i d aixo no s en diu fer volar coloms?...una vegada mes? I tenir-nos distret i enganyats?
En tot cas a lo millor ens sortira mes rapid per anar a barcelona .
crec que quand el aerodrom sigui realitat... Llegir més el carrilet sera un mini ave , o sigui mai.
Ramon F.
Igualada
15 de març 2013.17:09h
Vist alguns comentaris, el millor seria no fer res o millor dit llaurar el camp d’aviació i sembrar-hi ordi.
Hi ha una taula estratègica per l’aeròdrom i uns ajuntaments que no hi eren... Llegir més convidats i que pensaven que hi tenien de ser perquè se’n sentien afectats, dons be, que hi siguin i que entre tots decideixin el que es millor i el més adequat que es pot fer per l’aeròdrom i pel futur de la comarca.
No estic gens d’acord amb tots aquells que creuen que s’ha de fer l’aeroport corporatiu caigui qui caigui, sinó que estic d’acord en que es faci una prospecció de futur i si es creu que es viable i pot generar riquesa i llocs de treball per la comarca i no masses incomoditats (sempre n’hi haurà alguna) dons endavant, però abans d’invertir s’ha de saber el possible resultat i si les coses positives son molt superiors a les negatives i aquestes son suportables, donç endavant