//Plugins sense CDN ?>
'El comerç de l'Anoia és un referent'. Amb aquesta contundència la directora general de comerç, Gemma Puig, ha explicat aquest dimarts al migdia que Igualada i la comarca és una zona comercial molt potent, fet pel qual s'ha signat el conveni per promoure'l encara més.
Es tracta d'un treball a 5 anys vista. El primer servirà per fer un anàlisi de l'estat actual del comerç, els serveis, l'entorn, si és o no prou atractiu, les possibilitats actuals, les de futur... Per aquest estudi la Generalitat hi destinarà 30.000€.
Puig ha afirmat que encara que hi hagi estudis anteriors fets sobre el comerç d'Igualada, en cal un de nou pels canvis que hi ha hagut al municipi; tanmateix ha afegit que serà un estudi dinàmic, que cada any es podrà anar actualitzant.
A l'espera de la normativa Europea
La directora general ha reiterat que el motiu pel qual Igualada no pot participar del concurs per tenir un centre comercial (al WTC) és perquè la ubicació, l'Avinguda Catalunya, està fora de la trama urbana consolidada. Puig ha afegit que a finals d'any entrarà un nou marc enormatiu europeu, i confia que sigui en aquest nou marc legal on es puguin integrar espais colindants com l'Avinguda catalunya, a la trama urbana consolidada.