TORNAR
PUBLICITAT

Compte enrere per als 'pop up stores' del REC.01 d’Igualada

'Les marques creuen en el projecte i vénen perquè és un valor per a la seva imatge'

economia
Dimecres, 2 juny 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Falten poques hores. Aquest dijous a les 10 del matí moltes de les antigues adoberies igualadines del barri del Rec es convertiran per tres dies en botigues efímeres de les marques més punteres del país, sota el marc de REC.01. Aquesta iniciativa pretén donar llum al barri i els membres de l’organització ultimen els detalls de la segona edició, que arriba amb més marques, espais i activitats culturals que la primera.

L'Estrella de Cooked in Barcelona

S'estan ultimant els detalls d'aquesta segona edició

El barri es prepara per acollir els pop up stores i els visitants

25 marques del prestigi d'Armand Basi, Custo Barcelona, Sita Murt, Marithé François Girbaud o IKKS, entre moltes d’altres, faran durant tres dies les seves vendes radicals al barri del Rec d'Igualada. Els membres de l'organització esperen que l'augment de marques, de dies i el bon temps farà superar la xifra de 5.000 visitants que en l'anterior edició van passejar pel barri.

Cristina Domènech i Marina Iglesias, organitzadores de l'esdeveniment, ultimen des del mateix Rec els darrers preparatius. Es mostren molt il·lusionades amb el recolzament que han rebut de totes les marques, segueixen apostant per la comunicació en mitjans alternatius i per la força de les xarxes socials, on ja hi ha molt moviment.

Reactivar el Barri

En general les marques faran descomptes del 60 i 70% en els seus productes i la majoria vénen al Rec, no només per vendre sinó per reforçar la seva imatge de marca. Des de REC.01 volen recordar que és una iniciativa per donar llum al barri i destaquen les activitats culturals paral·leles com el recital de Casasses i Comelade o els concerts de Mahogo i Seitons Tuff Trio, entre d’altres.

Les organitzadores s'han mostrat gratament sorpreses pel ressò internacional que ha tingut la seva iniciativa, ja que una revista de tendències de Berlín i un blogger de moda de París s'han posat en contacte amb elles per conèixer l'esdeveniment i parlar-ne en les seves publicacions.

‘Estrelles’ de moda

Estrella Damm, patrocinador de REC.01, ha organitzat una singular exposició en el marc del REC.01: una selecció de dissenyadors i marques que hi participen han customitzat ampolles d’Estrella Damm, aportant tota la seva creativitat i imaginació. Els dissenyadors i marques que hi participen són Josep Abril, Miriam Ponsa, Parnasse, Cooked in Barcelona, Armand Basi i Antoni Miró. Les originals ampolles es podrán veure al REC.01, i després passaran a formar part del fons artístic de Damm.


4 Comentaris

A

Alfons

Igualada

2 de juny 2010.23:31h

Respondre

Es màgic que un grup ”reduit” de persones, amb les idees clares, i amb aquesta empenta puguin arribar a transformar un barri - pel bé del barri i de la ciutat- i a l´hora tinguin aquesta... Llegir més visió tant gran de futur. !Sou uns ”craks” i uns pencaires de debó! oh puc afirmar; !hem bellugo pel Rec en el dia a dia!

A

Albert

Igualada

2 de juny 2010.17:31h

Respondre

Aymamí, hi esperem el teu discurs ! Ai no, que tu i els teus només voleu convertir Igualada en una simple ciutat dormitori. Ja no recordava que des d’un principi vau criticar aquesta iniciativa... Llegir més del REC.

L

Laura

2 de juny 2010.16:21h

Respondre

Serà de nou un èxit sense precedents! Moltes felicitats per endavant per haver assolit portar encara més marques de prestigi internacional, per introduir novetats que lliguen molt bé amb... Llegir més l’esperit de la proposta i per tornar a passar per davant de polítics, empresaris i institucions... Vosaltres heu recuperat l’esplendor del REC.

P

Pep Solé

L'Espelt

2 de juny 2010.15:46h

Respondre

És fantàstic això que està passant.
No em puc creuer que el REC.01 estigui passant aIgualada.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.