//Plugins sense CDN ?>
El Departament de Promoció Econòmica del Consell Comarcal de l’Anoia ha posat en marxa dues sessions formatives dirigides a autònoms de la comarca, amb l’objectiu de reforçar la seva capacitat de gestió i adaptació a la normativa vigent.

La primera formació, titulada ‘20 coses que els autònoms han de saber i ningú els explica’, se celebrarà els dies 14 i 15 d’octubre, de 9:30 h a 13:30 h i abordarà qüestions habituals poc divulgades, com els límits de facturació, la pluriactivitat, la contractació de familiars i col·laboradors, els impostos i despeses deduïbles, així com informació sobre el cessament d’activitat i la jubilació de l’autònom.
La segona sessió, ‘Tot el que necessites saber sobre la facturació electrònica’, serà el 10 de novembre, de 10:30 h a 12:30 h i permetrà als participants conèixer els tipus de factura electrònica, les obligacions legals, els requisits mínims, així com els avantatges i obligacions per a les empreses, resolent també preguntes freqüents sobre la seva implementació.
Les activitats es realitzaran íntegrament en línia i seran gratuïtes per a tots els participants. Els interessats en formar-ne part poden inscriure’s a través d’aquest formulari.
Ambdues accions formen part del servei de suport a l’emprenedoria del Consell Comarcal, dins de la Xarxa Emprèn, i estan cofinançades pel Consell Comarcal de l’Anoia i compten amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.