//Plugins sense CDN ?>
Aquesta serà al desena edició d’un experiment de retail que està plenament consolidat, on convergeixen la venda d’estocs, el patrimoni i una oferta paral·lela d’oci cultural i gastronòmic.
En la passada edició d’hivern, Rec.0 va rebre més de 80.000 visitants, el 70% de fora de la comarca de l’Anoia. Es van transformar 30 espais en pop up stores, amb 52 marques venent els seus estocs, entre dissenyadors i marques consolidades. En l’anterior edició es va crear el circuit Off Rec, un itinerari per establiments gastronòmics i comercials del centre d’Igualada, que va comptar amb més de 170 adherits.
Properament es comunicaran les noves marques de la desena edició del Rec.0, que comptarà amb novetats destacades, així com amb tota l’oferta cultural i gastronòmica que vol ser, també, un referent de qualitat.
Suposo que no sereu d’aquells que només volen posar aigua al vi i que feu els comentaris amb bona intenció, però per si de cas hauríeu de saber (ja que si no se sap tot millor callar) que... Llegir més l’estudi que paga la diputació es per fer-se en dos RECS seguits, un d’estiu i un d’hivern, ja que fer-ho només en un de sol no tindria gaire sentit i el resultat no seria tot el fiable que es desitja.
Per tant haureu de tenir una mica més de paciència per saber-ne el resultat
Coses com aquestes són les que demostren que ens governen uns corruptes.
Tots voldríem saber que passarà amb els 15.000 euros de la Diputació que havíen de valorar un Rec per rebaixes
marta
vilanova del camí
8 d'abril 2014.09:21h
Diu molt poc, que qui fa ho encàrrega aquest informe, utilitzi el pseudònim REC-sí, el qual demostra la posició. I no ens equivoquem els que dièm que aquesta informe havia de valorar un rec... Llegir més edició hivern i un rec per rebaixes edició d’estiu. El que passa és que com sempre, a última hora es fa el que més convé, no?