//Plugins sense CDN ?>
El projecte s’ha centrat en l’anàlisi dels municipis d’Argençola, Bellprat, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, Castellolí, Copons, els Prats de Rei, Jorba, Montmaneu, Orpí, Pujalt, Rubió, Sant Martí de Sesgueioles, Sant Pere Sallavinera, Santa Maria de Miralles i Veciana. Tot aquests municipis, segons l'estudi, comparteixen el fet de tenir una densitat de població baixa i amb tendència a l'envelliment, i una estructura de nuclis aïllats que en la majoria de casos fan imprescindible el cotxe per anar a comprar.
En una primera fase de diagnosi l’estudi ha caracteritzat en profunditat el territori, la demografia, la dotació comercial, així com les necessitats de la població en relació a l’aprovisionament de producte quotidià. Això ha permès elaborar un seguit de propostes d’accions que, una vegada analitzades en la seva viabilitat i oportunitat, es podrien implementar en el territori d’estudi amb l’objectiu final de facilitar aquest aprovisionament, en funció de les característiques de la població i recursos comercials de la comarca. Algunes d'aquestes propostes passarien per al foment del comerç electrònic o les 'botigues mòbils', i la creació de 'punts de venda' a les zones rurals que hi garantissin un augment de l'oferta.