TORNAR

L’empresa que va elaborar el web de l’Ajuntament justifica els 135.000 euros

L’Ajuntament posa en dubte que la contractació del servei es fes sota els paràmetres de la llei

economia
Dijous, 2 febrer 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Amb la publicació de l’auditoria es va donar a conèixer el cost que havia tingut la pàgina web de l’Ajuntament de la ciutat -135.000 euros-, un cost difícil de justificar si s’entén en un global. Ara, però, una de les empreses que va participar en el procés, Redall, explica tota la feina feta i matisa que l’empresa només va rebre 34.000 euros.

Pàgina web de l'Ajuntament

Gemma Urgell i Ricard Espelt, socis de Redall

L’auditoria que va encarregar l’Ajuntament d’Igualada revelava, segons fonts del mateix Ajuntament, una ‘relaxació en el compliment de la llei de contractació pública’ i posava com exemple la contractació dels serveis per elaborar la pàgina web de l’Ajuntament, que suma un cost de 135.000 euros assignats sense cap concurs.

Davant d’aquestes informacions, Ricard Espelt i Gemma Urgell, responsables de Redall, una de les empreses que va participar en el procés, expliquen que no va ser la seva empresa qui va rebre els 135.000 euros sinó que en van rebre 34.000 dividits en dos períodes diferents (16.000 l’any 2009 i 18.000 l’any 2010) i que la resta es dedueixen dels serveis de desenvolupament del sistema que va dur a terme l’empresa ‘Zona en línia’.

Més que un web

Els diners que l’Ajuntament va pagar a ‘Redall’ van ser perquè l’empresa desenvolupés una estratègia pel web, n’identifiqués les mancances, la fes més útil als usuaris i fos més que un web corporatiu. A més a més, Jordi Riba afirma que la reforma venia obligada per una llei del 2010.

D’aquesta manera en el total dels 34.000 euros s’hi inclouen dues fases, la primera basada en el desenvolupament del web corporatiu on es va crear un espai web integrat per recollir la informació des dels diferents àmbits de l’Ajuntament, que fos autogestionable pels propis tècnics de l’Ajuntament i que permetés la subscripció dels ciutadans a diferents activitats proposades per l’Ajuntament.

La segona fase va estar pensada, segons Espelt, per ‘acostar l’administració al ciutadà a través d’Internet’ tot desenvolupant un programa informàtic perquè el ciutadà pugui realitzar tràmits amb l’administració sota un mateix perfil, un programa d’inscripcions on –line, o una aplicació web per poder visionar vídeos de bona qualitat, un espai de carnets de transports públics...

Segons els socis de Redall l'elaboració del projecte va comportar 540 hores de dedicació el primer any i 600 el segon en les quals s'inclou la formació als tècnics i la recerca d'informació per poder millorar el web. Unes millores que han comportat que de l'any 2009 al 2011 els usuaris del web de l'Ajuntament augmentessin en un 66% passant de 107.730 l'any 2009 a 179.542 el 2011. Actualment, a més, el nombre d'usuaris registrats és de 8.344 i s'han realitzat un total de 12.412 inscripcions a través del servei.

El problema, la contractació

El problema més important, però, recau en el sistema de contractació, un tema en el que els responsables de Redall no han volgut entrar. I és que l’adjudicació del projecte no va passar per concurs públic, un requeriment que seria indispensable si el cost fos de 135.000 euros en un conjunt.

És per això que l’auditoria desprèn que hi havia una ‘relaxació en el compliment de la llei de contractació pública’ i que un informe del secretari afirmés que es tractaria d’una contractació nul·la de ple dret’.

En aquest sentit, l'Ajuntament d'Igualada alerta que El procés ha estat posat en coneixement de la Sindicatura de Comptes.

Jordi Riba afirma que tot es va fer sota la legalitat i que el problema és que l’actual Ajuntament ha posat dins d’un mateix paquet diferents partides que corresponen a diferents projectes per aconseguir comunicar la xifra de 135.000 euros que fa mal a les orelles a tots els igualadins.


34 Comentaris

i

igualadí

2 de febrer 2012.22:10h

Respondre

sabeu quan costa cada any la nova catedra que no enten ningu pq serbeix ? 98.000 € anuals !!!!!

A

Anna

Igualada

2 de febrer 2012.20:25h

Respondre

Crec que la informació que ens han proporcionat no és suficient com per poder fer una valoració.
Estaria bé que ens expliquéssin en què es diferencia aquesta web.
Avui en dia de tot se’n diu... Llegir més pàgina web...

u

un altre igualadí

Igualada

2 de febrer 2012.18:13h

Respondre

Pèssima web, en la meva opinió no funciona gens bé, a més de ser horrible estèticament. La web més cara del món?

i

igualadina

igualada

2 de febrer 2012.17:13h

Respondre

Molt bé David(28)! penso com tu, és escandalós!!I per la Joana, jo també sóc igualadina, i quan he vist la notícia el que m’ha entrat és molta mala llet.Aixi de clar.I també tinc amics al... Llegir més sector que no cobren això i fan feines molt ben fetes.No fotem!On sóc aquests diners? Algú ho pot dir? Que parlem de 100000€ siusplau.

m

miquel c

igualada

2 de febrer 2012.17:12h

Respondre

Sobre el comentari num 28 del David.

Escandalos??? no saps llegir o que? no has entes res oi?

Suposo que tu ni la fas servir, aquesta gent no ha cobrat per f una web, si no per les tasques d estudi... Llegir més i projecte de comunicacio.

Deixem-ho perque hi ha d haver gent per tot, per criticar molts ara per ser sincers i pensar el que s ha fet em sembla que som molt pocs.

penseu quel errada es el punt del capitol de l auditoria que posa fer la web, pero heu pensat si en comptes de ser fer la web, fos fer un camp de golf que haurieu dit?

per xerrar pels descosits i ser valents n hi han molts.

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

2 de febrer 2012.16:30h

Respondre

No es res personal:
La meva opi : aqualata.wordpress.com/2012/02/02/web-municipal-digualada-quin-en-redall-deu-meu-senyor/

D

David

Igualada

2 de febrer 2012.15:18h

Respondre

Ah val! Una empresa per fer una web ’més útil per l’usuari’ ha cobrat només 34.000€, haver-ho dit abans home! Jo la trobo massa barata i tot. El plus de fer-la ’útil’ per a tothom val... Llegir més molt més de 6 milions de les antigues passetes, on vas a parar. Per cert, tots els ajuntaments que no s’han gastat aquests diners en la web, sàpiguen que tenen una web per inútils... Escandalós.

J

Jordi F.

Dublin

2 de febrer 2012.15:06h

Respondre

Abans d’opinar, informeu-vos de com van les coses: com es mouen els preus dels sectors, del servei que es rep a canvi (segur que molts de vosaltres encara no heu entrat a la pagina web de... Llegir més l’Ajuntament), de la qualitat, i dels processos que hi ha a l’hora d’arribar al producte final.

c

c.aqualata

2 de febrer 2012.14:41h

Respondre

No parem. Que si els d’abans eren un desastre, que si els d’’ara son els unics i millors. Que si els d’abans s’insinua que son corruptes, que si els d’ara immaculats. Que si l’auditoria... Llegir més diu una cosa segons uns, que si en diu una altres segons els altres. Que rectifiquin o els portem al jutjat, però de moment res de res.
Ja en hi ha prou. Ni es d’abans ( Psc i companyia) eren tant desastre,( tot i que ara toca dir que eren el pitjor que hi ha mai hagut), ni els d’ara son tant #guays# .
Anem a pams: queda clar que els d’abans van fer coses be i també de malament. De malament ( sembla ser que no toca parlar del que s’ha fet be) podem dir-ne, sobretot, no haver sabut, en certs temes, canviar el pas i adequar-se als nous temps. I segurament també confondre l’ajuntament amb un #lloc# on el diner era infinit i #per tant# no fer una gestió del mateix prou acurada; no volem pas dir fraudulenta, ni molt menys.
Ara be, també cal parlar dels d’ara ( Ciu + Erc; o Cdc+Udc+Altres+Erc+Reagrupament). No son pas nous ni immaculats en la gestió. Sembla que mai hagin governat, i això NO es pas cert. Analitzem el que es diu, i sembla ser prou cert. Castells , com a President del Consell Comarcal no sembla pas haver deixat una gestió massa eficient. Un consell a les seves mans amb els sous fixes mes grans de la historia, i amb unes deutes actuals prou importants. També inversions fora de lloc, que sembla hipotequen el fotut futur del Consell Comarcal ( campus del parc motor..). Parlem del Tinent Sr. Miserach: nos es pas nou aquest noi; l’actual regidor que fa de tot ( una mica esperpèntic que porti medi ambient ) , sembla que va tenir gestions polítiques molt desafortunades quant ’manava’. Aquest noi, que segons molts treballadors No el hi te el millor tracte que hom espera d’un càrrec electa, ha costat molts diners a la comarca. Segons diuen, la gestió mal feta com a president al Consell Comarcal va costar perdre als tribunals 500.000 euros. Ja que no ho fa Ciu ens agradaria que la oposició ho aclarís, ja que de ser cert creiem que no podria durar ni un minut mes a primera fila de l’ajuntament. I si fos així, ho hauria estat amb ple coneixement de Sr. Castells i Ciu: on es el govern dels millors?. I així podríem continuar amb gestos que res de bo diuen dels actuals, tampoc.....
Entre uns i altres anem ven arreglats. Perquè serà que quasi ningu vol deixar la mamella de la política?.
Es que NO hi ha Gent Jove, sense necessitat de sous de 50.000? ( Recordem que es el sou de la regidoria de Promocio Econòmica fitxada com a crack al estil futbolístic -on s’ha arribat-?). Igualada a demostrat i demostra cada dia, tenir gent amb sentit comú; gent prou valida que treballa al servei de la comunitat; gent que NO ho fa per sous ,fent-ho compatible amb la seva feina; gent que NO te els colses pelats per escalar en la política; gent per la que no val tot en la vida; en definitiva, la gent NORMAL, , la gent que Igualada necessita, la gent que mira endavant, que lluita dia a dia, que es positiva, que gestiona com ningú en les seves actuals tasques llunyanes de la política mal entesa.
Us assegurem que en hi han, i No fa falta que es diguin ni Riba, ni Castells, ni Mateu, ni Miserachs,....
Hi ha gent normal, anonima, que les trobareu en tots i cadascun dels racons i esdeveniments que aquesta ciutat ( quin fred avui) fa constantment i que la mantenen viva. Gent que tot ho fa des de l’anonimat.
Estudiants, botiguers, fusters, mestres, lampistes,..
Cal que Igualada sigui valenta i renovi la Casa Gran, que no es, ara per ara, la casa de Tots. Si la d’’uns quants.

J

Joana

Igualada

2 de febrer 2012.13:44h

Respondre

Que només surten tots els mals de ventre aqui o que? Us heu llegit bé l’informe? Em sembla que xerreu molt abans de pensar, jo no hi estic d’acord amb el que diuen alguns.

Heu pensat que en... Llegir més l’estudi que ha fet l’empresa Redall ha estalviat costos anuals d’allotjaments i altres serveis directes? Doncs jo he fet servir els serveis d’inscripcio i consulto habitualment la web i per mi m’esta bé.

Jo penso que aquí hi ha moltes persones que tenen molta malla llet contra la gent de Redall, cosa que si en el seu moment l’equip de Govern que va sortir escollit pels igualdadins/nes i aquests mateixos els hi van adjudicar, doncs no hi ha res a dir no? feu un pensament d’ara fa uns dies el que va passar amb el Sr.Camps, el Millet i l’Undargarin, cullons que aquests si que han fotut molts calers dels altres i aqui s’esta dient que on son els 101.000 euros, que 30000 euros es una presa de pel, etc.....

Penso que hem de valorar tots els serveis de la web, el nombre de visites que segons informen es d’un 66% més, per tant la gent la fa servir i es més util o no? no hem de mirar enrera.

En totes les Administracions hi han coses d’aquestes i en tots els ambits, perque mirar-se només lo de la web? Heu mirat en Urbanisme o Serveis Territorials com s’adjudiquen les obres? reflexioneu-hi, que aquí també es podria obrir un gran debat oi? Per alguns ja saben el que vull dir amb això de les adjudicacions de les obres.

Hem de fer una reflexió i deixar-nos de criticar tant i veure el futur i si es funcional o no, pel que veig també en l’informe han deixat la web perque la pugui agafar qui vulgui després, quin problema hi ha? Si esteu descontents d’aquesta empresa agafeu-ne un altre i problema solucionat no?

Es pot possar tothom dins del mateix sac? Si creieu que l’empresa s’ha emportat aquests diners, també podeu demanar informes mercantils a veure si a la seva compte d’explotació hi tenen aquests diners no? Ara que si no els tenen com diuen en l’informe que han cobrat, quina cara fareu?

No penso perdre mes el temps, jo no defenso a ningú, però el que tinc clar es que com a ciutadana d’Igualada jo he fet servir aquests serveis i m’han anat molt bé i no em queixo de la web, sino que el meu Ajuntament em faciliti l’informació el més bé possible.

Apa tapeu-vos que fa fred

P

Perdoneu pero algu ho havia de dir!

2 de febrer 2012.12:58h

Respondre

Això si que és Politica Do$.0!

Al final el temps posa a la gent al se lloc.

Consultoria a 36000 eur/projecte en aquests temps es el desenmascarament de qui es qui. Nomes era qüestió de temps... Llegir més el veure la codicia que alguns amaguen sota discursos encantadors ...

R

Ramon F.

Igualada

2 de febrer 2012.12:46h

Respondre

Mira Ramon (comentari 18), sense voler entrar en cap altres discussió, sense voler valorar si el preu es correcte o no ho es, sense voler entrar tampoc a discutir que és el que va fer Redall i que... Llegir més va subcontractar a un altre.

L’informe del secretari de l’Ajuntament diu que la forma en que es va contractar aquesta feina es irregular i no s’ajusta a la normativa establerta i per tant aquest contracte (si es que existeix) ES NUL DE PLE DRET, o sigui que no es vàlid i per tant jo opino que no s’hauria d’haver pagat. Ja veurem que dirà la Sindicatura de Comptes, a lo millor diuen que s’han de tornar els diners

A

AB

Igualada

2 de febrer 2012.12:33h

Respondre

Ostres Jaume, com ens hem enfilat, jo no trobo que s’hagi vengut fum, el que si observo és un seguit de coses que no quadren i per a mi 2+2 son 4, si son 5 és que hi ha alguna cosa que... Llegir més desquadra.
L’empresa Redall com ja he dit no ha mostrat en cap moment el pressupost que van acordar amb l’ajuntament, amb un desglos de totes les feines a fer.
M’agradaria observar-ho perquè fa poc he creat una empresa i consultant preus de webs, consultoria, imatge, etc etc i no em claven 36.000 €. Ah! i son empreses també reconegudes.
Jo he treballat en el sector públic i moltes vegades s’ha agafat una empresa sense valorar la oferta, simplement una persona decidia que els escollits eren aquells i prou. En les meves mans tenia ofertes millors però.... i així funciona el sistema. Qui sap aprofitar-se d’aquest sistema arriba a guanyar molt però alerta, sempre acaba petant per un lloc o altre.
Ara el que s’hauria de presentar, si son una empresa seriosa, és el projecte de la web, punt per punt i amb els imports detallats, no es poden escriure 4 pàgines d’aquesta manera.
Per altre banda, s’ha dividit un projecte en dos per tal d’evitar el concurs públic, no hi ha cap llei que ho impedeixi, però no és la millor manera de fer les coses.

j

jaume rodriguez enrich

igualada

2 de febrer 2012.12:32h

Respondre

Gracies Eva llastima que sols et quedes amb el nom.per agrairto personalment.
De sentit comu es possible que en tingui una miketa ja son ahys d viure , pero el que hem falla es la discrecio i per... Llegir més aixo amb hem fico en akestes batalletes .I es que a vegades m indigno de tanta tonteria de tanta mala llet.i especieialment de tans perdonavides.
La veritat que despres de retorna a Igualaa constato que volgue esser Igualadi es complicat. Aki no es perdona.

E

Eva

2 de febrer 2012.12:04h

Respondre

Jaume rodriguez enrich per fi algu amb sentit comú!!

j

jaume rodriguez enrich

igualada

2 de febrer 2012.11:42h

Respondre

a la atencio del Sr.Carles Perez
associa consultoria i fum es una demostracio de la seva ignorancia en la gestio empresaril i fins i tot personal.
Ho voste no consulta quand va el metge el el... Llegir més advocat? I no hem ¡diguique es diferent
La consultoria i ben feta vol dir, capacitada e independent , i especialment en el ambit poltic vol dir garantia de exit evitant els malbarataments.Ex Alguaire.
No se kin es el seu ofici inteuxo que tecnic, pero mes respecta per el treball de tothom.
Jaume rodriguez enrich.com
diseny i implementacio de nous projectes eprsariasl
En el meu cas si firade bcn, sanyo, grupo z , BMW Iberica Sony, Warner , grup ros roca Barter, cn confiat iconfian en ele meu treball de consultoria, son fum?

R

Ramon

2 de febrer 2012.11:42h

Respondre

Vist el següent document:
http://redall.cat/comunicats/consideracions_projecte_igualada.pdf

Veig que no nomes es parla d’una simple web. Aconsello que el llegiu abans d’opinar.

j

josep

igualada

2 de febrer 2012.11:33h

Respondre

si algu mira la web de zona en linia veurà que els seus principals clients també són d’aquesta zona, vaja, que d’empresa prestigiosa i amb molta experiència poca cosa, més aviat aquesta web... Llegir més els haurà servit per posar-se en el mapa....

C

Carles Pérez

IGD

2 de febrer 2012.11:16h

Respondre

A veure si ens aclarim i que ho diguin clars els senyors de Redall. Aquestes 36.000 (que no 34.000) son per ESTUDIS, FORMACIÓ I DIRECCIÓ mai pel desenvolupament directe que va fer l’altre... Llegir més empresa i que Redall com a consultor va aconsellar i valorar l’aspecte econòmic. Personalment em sembla una presa de pel cobrar 36.000 euros per tasques de consultoria (tasques volàtils, fum, fum ,fum) . En tot cas el més irresponsable és gastar-se EN PLENA CRISIS 135.000 euros en la Web.

J

Jordi F.

Dublin

2 de febrer 2012.11:08h

Respondre

L’antic ajuntament no tenia transparencia d’informacio, i ens queixavem. El nou ajuntament te molta mes transparencia d’informacio, i ens queixem. Tothom sap que una pagina web es cara de... Llegir més muntar (i sino ho sabieu, ja ho sabeu) + Es la web del nostre Ajuntament. Que us esperaveu, que costaria 4 rals? Que dificil es governar!

M

Maria

IGualada

2 de febrer 2012.10:58h

Respondre

La meva pregunta és... no hi ha un departament d’informàtica a l’Ajuntament??? si és així perquè la web no està feta per aquest departament?? segur que sortiria molt més econòmica,... Llegir més no??
Perquè cobrar 30 euros l’hora... deu ni do...
I no és que la pàgina de l’ajuntament sigui cap meravella, moltes vegades costa trobar el que busques, evidentment que hi ha tanta gent registrada, abans no es feia... no es pot fer una comparació així...
Aquesta empresa, zona el línia, algú li deuria dir que fes la feina, no?? potser els mateixos de redall???
En resum, que és vergonyós el preu que ha costat aquesta web, em sembla que canviaré de feina i em dedicaré a fer webs, amb un parell com aquestes ja tinc el sou solucionat!!!

M

Manuel

igualada

2 de febrer 2012.10:44h

Respondre

Cónec webs de moltissima qualitat i eficacia que has costat 6.000 €. fins a 134.000. Es una bonica diferencia., Vostes mateixos...

F

Felip

2 de febrer 2012.10:25h

Respondre

1- Es divideix el projecte en diversos ’trossos’ per tal que cap d’ells superi els 30.000 euros de pressupost.

2-Al ser així, no cal fer concurs públic de la licitació i se li encomana a... Llegir més dit a l’empresa que es vol.

3-Casualment, els aquí ofesos amics de Redall s’enduen la direcció del projecte i subcontracten (que sapiguem de moment) a una altra empresa per fer la feina.

4-No entenc molt bé quina és la feina de Redall si és Zona en línia qui en fa el desenvolupament. 34.000 euros per dissenyar què s’ha de fer sense fer-ho? 1.040 hores per dir ’i aquí m’hi poses això, i allà allò’?

5-Feu un cop d’ull a les pàgines web dels diferents ajuntaments de la comarca. Només entrar-hi aneu fins a baix de tot i mireu qui l’ha fet. A partir d’aquí contrasteu amb el color polític governant durant el període de creixement econòmic (quan s’han fet/actualitzat la majoria de webs d’ajuntaments) d’aquests primers anys del 2000.

Conclusió: clar cas d’adjudicació a dit d’un gran projecte trossejat a una empresa del color polític de l’ajuntament. Bon dia

A

AB

Igualada

2 de febrer 2012.10:03h

Respondre

Perfecte, 34.000 € va costar segons REDALL, a part de presentar 4 fulles explicatives podrien presentar el pressupost també, ja posats a justificar-ho, re millor que el pressupost aprovat.
Per... Llegir més altre banda encara queden per justificar 101.000 €. No crec que l’empresa Zona en Linia s’hagi endut aquests 101.000 €, si ho han fet #etfelicitofill.
Per tant, suposant que entre uns i altres s’hagin endut vora 70.000 €, va posem 80.000 €, encara en falten 55.000 € que no se sap on paren.
A aquestes alçades de moment unes persones han aportat documentació sense cap mena de por, signada i tot, en canvi uns altres només parlen i parlen i ho deixen tot a l’aire.
Doncs be, si falten uns 55.000 € sense saber on son potser ens ho haurien d’explicar els antics gestors de l’Ajuntament, potser els van invertir en altres coses i no serem malpensats que els invertissin en coses personals.

J

Josep Mª

2 de febrer 2012.09:36h

Respondre

No siguem babaus, la web no ha tingut aquest cos. S’estan barrejant diferents i varis conceptes.

q

quim torne

igualads

2 de febrer 2012.09:30h

Respondre

L ajuntament d igualada te l obligacio moral de portar a judici a l ajuntament anterior per tal que la justicia digui clarament si hi ha delicte o no.
Com a ciutada vull saber: si l espelt va cobrar... Llegir més 34,000 eoros, on son els altres 200,000?
I l altre: anoiadiari te la possibilitat de fer periodisme d investigacio i dir les coses com don. Hi ha por? O sou massa amiguets de l espelt?

M

Maria Ll.

Igualada

2 de febrer 2012.09:27h

Respondre

Sr. Riba, no digui tonteries home, que no es l’actual equip de govern qui diu que el contracte no es correcte sinó que es l’empresa auditora i sobretot el Sr. Secretari que arriba a dir que el... Llegir més contracte es nul de ple dret, per tant que no serveix, que vol dir que segurament s’haurien de tornar els diners. I qui el va fer aquest contracte Sr. Riba? I qui va donar les factures com a correctes? dons vostè, per tant ara no ens digui tonteries que el que hauria de fer seria tenir una mica mes de vergonya per com es feien les coses a l’Ajuntament i no encara intentar treure pit.

Ah! i se me’n refort si una empresa va subcontractar a un altre per que l’hi fes una part del projecte, al final fet i debatut el que ens va costar es 135.000 euros i això ningú ho ha negat

R

REDALL

2 de febrer 2012.09:21h

Respondre

Informació entregada i explicada a la premsa ahir:

http://redall.cat/comunicats/consideracions_projecte_igualada.pdf

Restem a disposició info@redall.cat per qualsevol dubte tècnic del projecte.

J

Josep G. H.

Igualada

2 de febrer 2012.09:02h

Respondre

s’em posa la pell de gallina veient aquesta roda de premsa. crec que ningu es posava amb qui va fer la web (aquesta empresa fa molt bé la feina) si no, com es va contractar. i un document d’un... Llegir més secretari d’un ajuntament, té la força objectiva de la llei.

potser, el sr. espelt s’ha sentit afectat.. en ser un home del psc.. la pregunta.. calia posar-se en evidència?

R

Roger Llorens

igd

2 de febrer 2012.08:57h

Respondre

135.000-34.000= 101.000 Euros. Aquí els cracks són els de l’altra empresa ’Zona en Línia’ no? Serveis de desenvolupament? Sigui l’empresa que sigui i fes el que fes, són unes xifres de... Llegir més vergonya. Gran gestió!

A

Antoni

Igualada

2 de febrer 2012.08:29h

Respondre

Ara, a què ve aquesta roda de premsa? A més el periodista hi intercal.la opinions del Sr Riba. Anem al gra, i segurament aquesta pregunta no li correspon respondre-la a les empreses que fan fer la... Llegir més feina. 1.-) És veritat que pel tema WEB l’ajuntament es va gastar 135.000 euro? 2.-)És veritat que aquesta despesa es va fer sota unes condicions d’il.legalitat, tal com manifesta el Sr Secretari en un informe?
El demés, són tonteries, o apreciacions subjectives, que només intenten buscar la confusió. És com quan va sortir l’auditoria, que tothom podia consultar sense necessitat d’intèrprets, el PSC van començar a fer soroll amb advocats. Sr Riba, ja estan treballant els advocats? Han arribat a alguna conclusió? a la nota periodística diu que el Sr Riba afirma que tot es va fer sota la legalitat. I d’altra banda, hi ha un informe del Secretari que diu al contrari. Un parla de paraula, l’altre ho diu per escrit. La cerimònia de la confusió, primer en la legalitat, després en les xifres. Talment com si PSC i una de les empreses que ho va fer, tinguessin un mateix estratega/gurú/responsable de comunicació.

j

jaume rodriguz enrich

igualada

2 de febrer 2012.08:06h

Respondre

sernse pendre partit perque en desconec els detalls,i lesumerossempre tenen mil interpretacios quand fins itota vegades 2+2 fan 5, Llegin les explicacions de Redall demostren esser uns grands... Llegir més profesionals posan a l abast de othom la complexitat i les infinites posibilitats de una web.gracies per fer-ho entenedor.Bon dia Igualada.

F

FRANÇEC ROMERA LOPEZ

IGUALADA

2 de febrer 2012.07:47h

Respondre

Manos arriba esto es un atraco, aixo es el unic titular valid per aquest desfalc, per aquesta forma de omplir-se les butxeques dels politics. I nosaltres com a titelles continuem pagant i pagant, i... Llegir més despres de llegir aixo de la WEB, donçs continuarem pagant i pagant. Tans sols faltaba la resposta del Sr. J.R, que igual que a la serie Dallas, esta ficat amb tots els pollastres. VIVA LA POLITICA

E

Ester Vich

Igualada

2 de febrer 2012.07:38h

Respondre

Totes les xifres segueixen sent escandaloses per una web.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.