//Plugins sense CDN ?>
Del 4 al 8 de juliol Igualada es convertirà per 16è any consecutiu, en la capital dels globus aerostàtics. Enguany l’European Balloon Festival presentarà moltes novetats, la primera de les quals és la renovació de la imatge.
Després de setze anys, el festival ha renovat el logotip sense suposar un trencament amb el que hi havia fins ara. Sinó que ‘s’ha fet una evolució’, explica Pep Valls, dissenyador de la nova imatge. Valls destaca que ‘hem mantingut la imatge dels globus, però els hi hem donat un aire més conceptual i humà’. Pel que fa al lema del cartell, ‘A Igualada tocarem el cel’, s’ha buscat una frase que ‘dona una visió de ciutat optimista’, comenta Valls.
Festival 2.0
Per tal d'adaptar l’European Balloon Festival als nous hàbits de comunicació social, s’ha creat una página web: l'EBF, on s'expliquen molts dels detalls d'aquest certàmen. També des de la mateixa web es pot accedir a les dues xarxes socials principals, Facebook i Twitter.
Enguany el festival aposta per les eines 2.0 per poder donar tota la informació actualitzada durant els dies previs al certàmen i també informarà en temps real de totes les novetats que es produeixin des del primer dia del festival. A més d'informar, també es vol crear una comunitat de seguidors de l'EBF arreu del país que puguin enriquir el debat a la xarxa i fer aportacions, ja sigui en forma de comentaris amb el hashtag #ebfIGD a Twitter o bé penjant fotografies al mur de Facebook.