TORNAR

Èxit de participació al seminari de vendes de la Unió Empresarial de l'Anoia

Impartit per Mónica Mendoza, Top 100 de les conferenciants més importants a Espanya

economia
Diumenge, 17 febrer 2019. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Fruit de les visites a les empreses per escoltar i detectar les seves necessitats formatives, la Unió Empresarial de l'Anoia va organitzar un seminari de vendes adreçat a responsables comercials i a personal de departaments comercials. La sessió, celebrada el passat dimarts, fou impartida per Mónica Mendoza, una de les conferenciants més sol·licitades en temes d’estratègia comercial i vendes, speaker internacional i nomenada una de les Top 100 Conferenciants més importants a Espanya.

Els participants van conèixer de primera mà el procés de venda: per una banda, quina és la situació actual del mercat, quines són les motivacions de compra reals, quines són les fases de venda, nocions bàsiques d’un CRM, com fer visites comercials eficients i com aplicar tècniques de tancament total sense que el client se senti pressionat. Mendoza va explicar als assistents que el procés de venda ha canviat, “hem passat de la venda tradicional basada en un producte o servei, a una venda consultiva. Escoltar què necessiten i quin benefici podem aportar. És molt important orientar-se al client”, va detallar.

La missió de la Unió Empresarial de l’Anoia és "la d’acompanyar i formar a les empreses i als i les treballadores de la comarca. Fruit de les visites a les empreses per escoltar i detectar les seves necessitats formatives, una de les inquietuds ha estat sobre com tancar una venda. En aquest sentit, l’objectiu d’aquest seminari ha respòs a la línia de treball de l’entitat d’aportar i generar coneixement, per a la vegada, retenir el talent a la comarca, han explicat des de l'entitat empresarial.

La propera formació serà sobre com funciona el sistema de bonificacions. Aquest curs donarà les eines necessàries perquè les empreses puguin conèixer els punts crítics del sistema, com els controla l'Administració i com els hem de gestionar nosaltres; analitzar els diferents tipus de seguiment que practica l'Administració, i aprendre com donar-hi resposta, i conèixer quins són els factors de risc que incideixen en la meva empresa, i aprendre a elaborar un mapa de risc. Per a més informació: formacio@uea.cat – www.uea.cat o al 938052292.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.