//Plugins sense CDN ?>
Tot sembla enrevessat però la capacitat didàctica de Fontanet i la il·lusió que es desprèn parlant amb ell són capaces d’il·lustrar i convèncer a qualsevol. Convençut d’estar a punt de llençar ‘una cosa gran’ que descriu com un ‘facebook geolocalitzat’, l’igualadí treballa per enllestir els darrers detalls de GetGet-One.
El projecte emprenedor que va començar fa gairebé tres anys com un treball a la Universitat està a punt de converitr-se en una realitat; els dos socis han aconseguit involucrar en el projecte un total de 8 persones tenint en compte socis capitalistes i partners tecnològics. Segons l’igualadí, la xarxa social podria començar a funcionar en un termini de dos a tres mesos.
En què consisteix exactament el projecte?
GetGet-One és una xarxa social on els usuaris podran adquirir a través de punts una parcel·la de la seva ciutat –en un primer moment només estarà disponible a Barcelona-. En aquest espai, que serà visible gràcies a google maps, s’hi podran penjar virtualment tota mena de continguts: ‘Si el propietari veu que hi ha un Ferrari aparcat en el seu espai ho podrà comunicar’ exemplifica Fontanet. La diferència principal amb la resta de xarxes socials és que a GetGet-One els usuaris només podran accedir als continguts d’una parcel·la quan estiguin físicament en aquell espai.
Els usuaris d’aquesta xarxa social adquiriran punts gràcies a l’activitat que generin a la web i a través d’aquests punts podran comprar més espais on, a més de penjar continguts.
Les empreses i institucions
A GetGet-one les empreses i institucions també hi tindran cabuda, de fet, són una part important de la idea de negoci. D’aquesta manera, les empreses podran comprar una parcel•la (vermella) corresponent a un espai propi on tindran una gran oportunitat per desenvolupar màrqueting experiencial: ‘imagina que quan passis per davant de la botiga de Foot Locker i et surt una notificació on digui: ‘si arribes a la nostra botiga de tal lloc en menys de x minuts, et regalem unes bambes’.
La idea per a les institucions és que puguin llogar els espais públics (verds) , espais com, per exemple, la plaça de Catalunya on, quan hi hagi activitats puguin estar anunciades a la xarxa social: ‘si ara hi ha una pista de gel, podria sortir un missatge quan passis per Plaça Catalunya anunciant la pista, els preus, els horaris....)
Emprenedoria
David Fontanet i Ferran Olivella serien el prototip d’emprenedors, de fet, l’any passat van fer-se amb el premi Yuzz, que premia bones idees de negoci, i van viatjar a Sant Francisco, la meca de tot emprenedor, on van poder conèixer de prop empreses com Google. Es tracta d’un caràcter, d’una manera de ser, és per aquest motiu que Fontanet no pot estar parat i acaba de llençar un nou projecte ‘Soc & Sock’ on es poden comprar via internet packs de roba interior masculina: ‘Ningú surt a comprar mitjons perquè en tingui ganes, nosaltres oferim una manera perquè te’n puguis oblidar’.
Meritxell Botet
Molí Blanc Hotel. Jorba
25 de desembre 2011.12:19h
Enhorabona!!!!!!