//Plugins sense CDN ?>
El conseller ha explicat que la Generalitat és conscient de la important mancança que suposa per al territori la connexió ferroviària entre Igualada i Barcelona. ‘Sabem que no és prou bona’, ha afirmat. Per això, el seu departament presentarà en els pròxims mesos ‘un projecte que millorarà substancialment aquesta connexió i que contemplaria trens semidirectes i algunes modificacions en l’estructura de la línia’. Sense avançar més detalls, el conseller ha especificat que tot plegat es farà amb una inversió del mateix govern català.
Recoder també ha volgut recordar que ja s’ha començat ‘el procés que ha d’acabar soterrant la via del tren al seu pas per Igualada en pocs anys’.
L’Eix Transversal Ferroviari
Segons el conseller de Territori i Sostenibilitat aquest ‘és un projecte viu i no l’abandonem, però que topa amb la realitat pressupostària adversa del moment’. El conseller ha apuntat que el projecte, tal i com està previst, ‘suposa 6.000 milions d’euros d’inversió i avui no és assumible”.
Me’n ric d’aquestes falses promeses, que tots sabem que mai compliran!!
No hi ha pressupost i mentrestant anem llençant els diners en projectes repetits mil vegades. Un més.
També la Generalitat conjuntament amb els Ajuntaments de la zona haurien d’estudiar les zones i les tarifes per zona del transport públic. L’Anoia està penalitzada amb les zones. Comprovem... Llegir més què costa i quantes zones són d’anar de Castellbisbal, per exemple, a la Plaça de Catalunya de Barcelona?
Menys mal que els que creiem i usem el transport púbic podem llegir una notícia positiva. Si us plau, no us oblideu que a Piera som moltes les persones que també fem servir el tren. Cal un tren... Llegir més més cada hora (així hi hauria un tren cada 20 minuts). Però sobretot, que al afegir un tren més, no ens allarguin la duració del viatge 15 minuts més, com quan vam passar de tenir un tren a dos cada hora. Aquest tercer tren podria ser semidirecte i que a partir de Martorell Central, només pari a S.Andreu, S.Boi, Gornal(enllaç Rodalies), L’Hospitalet i Barcelona. doncs allà ja tenen trens CADA TRES MINUTS!
es una bona noticia el projecte de semidirectes.
en quant al soterrament de la via crec que lasocio es Vilanova om estacio primera.
Rapid i economic infinitament mes economic i si un dia es disposa... Llegir més de recursos es por estudiar.
Lo perfecte sembpre es enemic del bo
bon dia Igualada.
Pau
5 d'abril 2012.12:31h
Que els socialistes empitjoressin el servei i durada de trajecte del carrilet no ha de servir als convergents per posar-se medalles per unes petites revisions que volen fer ara del trajecte. Ara,... Llegir més simplement, passarem a tenir el mateix servei que fa 10 anys.