Ambdós cursos són gratuïts. Els assistents incorporaran coneixements al voltant de la gestió de tresoreria i adquiriran claus per millorar l'efectivitat en les vendes.
L'Ajuntament d'Igualada, a través de la regidoria de Dinamització Econòmica, obre aquesta tardor dos nous cursos pensats per a persones emprenedores i empreses. La iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, Catalunya Emprèn, el departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat i el Fons Social Europeu. Els continguts, nocions per a la gestió de la tresoreria de l'empresa, en el primer cas, i com convertir-se en el millor comercial del propi negoci en el segon.
Una de les sessions de cursos anteriors al recinte d'Ig-Nova
La finalitat és saber com gestionar els pagaments i els cobraments, quines són les causes que originen tensions de tresoreria, saber fer un Pla de Tresoreria, conèixer instruments per detectar les necessitats de tresoreria de l'empresa, eines per gestionar-la i pràctiques per millorar la capacitat de generar tresoreria que té l'empresa.
El segon curs és 'Com ser un venedor efectiu' i es farà el 13 de novembre, de 9 a 1. S'adreça a persones emprenedores, empresaris individuals i micro i petites empreses
de recent creació. Permetrà conèixer les funcions i el paper del venedor al llarg de tot el procés de venda, mostrar les diferències entre el venedor efectiu i qui no ho és i
clarificar quan acaba el procés de venda.