//Plugins sense CDN ?>
Ambdós cursos són gratuïts. Els assistents incorporaran coneixements al voltant de la gestió de tresoreria i adquiriran claus per millorar l'efectivitat en les vendes.
L'Ajuntament d'Igualada, a través de la regidoria de Dinamització Econòmica, obre aquesta tardor dos nous cursos pensats per a persones emprenedores i empreses. La iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, Catalunya Emprèn, el departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat i el Fons Social Europeu. Els continguts, nocions per a la gestió de la tresoreria de l'empresa, en el primer cas, i com convertir-se en el millor comercial del propi negoci en el segon.
Es tracta de cursos gratuïts amb les places limitades. Cal, doncs, fer la inscripció prèvia mitjançant el formulari en línia accessible a través del web www.igualada.cat. Es pot demanar més informació a l'Ig-nova Tecnoespai, al telèfon 93 806 65 55. La primera proposta duu per títol 'Descobreix les eines per gestionar amb èxit la tresoreria de la teva empresa'. Tindrà lloc els dies 16 i 23 d'octubre, de 9 a 1, al mateix Ig-nova Tecnoespai, a l'Avinguda Barcelona 105. S'adreça principalment a empresaris, gerents, responsables comptables, responsables del departament de finances, responsables de tresoreria i propietaris de negocis.
La finalitat és saber com gestionar els pagaments i els cobraments, quines són les causes que originen tensions de tresoreria, saber fer un Pla de Tresoreria, conèixer instruments per detectar les necessitats de tresoreria de l'empresa, eines per gestionar-la i pràctiques per millorar la capacitat de generar tresoreria que té l'empresa.
El segon curs és 'Com ser un venedor efectiu' i es farà el 13 de novembre, de 9 a 1. S'adreça a persones emprenedores, empresaris individuals i micro i petites empreses
de recent creació. Permetrà conèixer les funcions i el paper del venedor al llarg de tot el procés de venda, mostrar les diferències entre el venedor efectiu i qui no ho és i
clarificar quan acaba el procés de venda.