//Plugins sense CDN ?>
Amb aquestes novetats, Igualada Showroom es posa al servei de tots els ciutadans i aconsegueix el seu objectiu de ser una eina útil, no només al servei dels comerços i negocis de la comarca –com ha estat fins ara-, sinó també per a la promoció del talent dels artesans locals i perquè tots poguem vendre, comprar i intercanviar aquells objectes que ja no fem servir.
Àrtis, el Showroom dels Artesans, és un servei perquè els petits creadors puguin vendre els seus productes fets a mà, des de bijuteria fins a gastronomia. Amb aquest nou servei, Igualada Showroom vol contribuir a la promoció dels productes fets aquí amb el talent de les persones que produeixen de manera no professional. Àrtis és un mercat virtual de creacions artesanals que aprofita les avantatges de les noves tecnologies per dinamitzar l’economia local.
Clàssifis, el Showroom dels particulars, és un espai perquè les persones com a particulars puguin vendre, comprar, llogar, compartir, regalar, intercanviar... objectes que ja no fan servir. Amb aquest servei, Igualada Showroom vol contribuir a la sostenibilitat del país fomentant la reutilització i reciclatge aprofitant la proximitat entre les persones d'un mateix territori que poden arribar a un acord de compra-venda o intercanvi sense invertir recursos en desplaçaments.
A banda d’aquests dos nous serveis, Igualada Showroom segueix amb la seva activitat principal d’oferir grans descomptes de productes i serveis de qualitat dels comerços i negocis de la comarca. I ho fa estrenant nova web amb nova imatge i moltes novetats, a banda de l’Artis i el Clàssifis. A partir d’ara, els usuaris d’Igualada Showroom poden escollir diferents maneres de pagament: amb targeta de crèdit, PayPal o transferència bancària. També s’ha creat un sistema de bonificacions per punts per premiar als usuaris més actius que podran bescanviar els seus punts per descomptes en les seves compres.
Igualada Showroom va nèixer fa només 9 mesos, va ser el primer portal de compra col•lectiva a nivell comarcal i el seu èxit ha estat reconegut en reportatges a TV3 i La Vanguardia. Fins a dia d’avui tenen més de 200 comerços adherits i 7.000 visites setmanals, unes fites que han engrescat als seus joves creadors a seguir innovant i desenvolupant una eina que no para de dinamitzar l’economia local.