//Plugins sense CDN ?>
La plataforma de compra de proximitat, Igualada Showroom, ha ideat una fórmula per tal de què els comerços de la comarca interessats puguin tenir presència en la propera edició Rec.08. L’acord entre Igualada Showroom i Recstores permetrà la visualització dels comerços, que sense haver d’estar físicament en l’esdeveniment, podran vendre els seus productes on line i després el client anirà presencialment a l’establiment a recollir-los.
Per aconseguir la presència dels establiments adherits al projecte, Igualada Showroom disposarà d’un punt de venda en el recorregut equipat amb pantalles i ordinadors perquè els visitants puguin consultar les ofertes, i si ho desitgen, adquirir-les en aquell moment. El visitant podrà imprimir-se el cupó i anar a recollir la seva compra a l’establiment aquell mateix dia o en els propers dies, segons les condicions que estableixi cada comerç.
Igualada Showroom i RecStores obre aquesta via de participació a tots els comerços de la comarca i els convida a adherir-se i participar de l’esdeveniment. Per això, es posarà en contacte amb tots els establiments amics d’Igualada Showroom i amb els adherits a l’Off Rec. A més a més, posa a disposició de la resta de comerços el correu electrònic info@igualadashowroom.cat per a fer arribar les seves sol·licituds.
La presencia d’Igualada Showroom es suma a la proposta de l’Off Rec de Recstores, per tal de dinamitzar el comerç de la ciutat i de la comarca i apropar-la als milers de visitants que venen al Rec.
Els responsables de la plataforma digital, Jordi Magaña i Miriam Salazar expliquen que “Igualada Showroom pot esdevenir un vincle perfecte entre el Rec.0 i el comerç, ja que ofereix als comerços la possibilitat d’atreure l’atenció dels milers de visitants sense haver d’estar presencialment i amb el gratificant retorn de rebre a la botiga la visita del client per a recollir la compra que hagi fet virtualment des de casa, des del mòbil o des del punt habilitat en el recorregut del Rec.08”.
Igualada Showroom va néixer fa 10 mesos, va ser el primer portal de compra col·lectiva a nivell comarcal i el seu èxit ha estat reconegut en reportatges a TV3 i La Vanguardia. Fins el dia d’avui tenen més de 250 comerços adherits i 7.000 visites setmanals, unes fites que han engrescat als seus joves creadors a seguir innovant i desenvolupant una eina que no para de dinamitzar l’economia local.
jaume rodriguez enrich
igualada
23 d'octubre 2013.07:46h
Miriam i Jordi, a la vida tenim empresaris i empresaris intel•ligents i empresaris intel•ligents i innovadors . i empresaris intel•ligents, innovadors i que reconeixen les oportunitats... Llegir més Vosaltres reuniu tots aquets valors imprescindibles per garantir el futur de una empresa Vocació empresarial , intel•ligència innovació i capacitat de entendre el futur inmediat i el futur llunyaI Aixo val per tot i si Igualada no SUMA esta morta l tancar-se dintre la closca o fan els cargols i acaben ala cassola.