//Plugins sense CDN ?>
Amb l'objectiu de continuar apostant per oferir noves idees en retail que van més enllà de la pròpia venda, ubicades en espais singulars que fan de la compra venda una experiència, Jamstores SL ha impulsat el primer mercat de Pop Up Stores. Es tracta d'un nou format de botigues efímeres de moda que s’instal·la al Centre Històric de Lleida, a l’edifici modernista Mercat del Pla.
El dia 1 d’abril el Mercat del Pla, l’edifici modernista de Lleida, obrirà les portes després d’uns anys tancat, i ho farà convertit en un innovador centre comercial de pop up stores o botigues efímeres on marques de moda primer nivell vendran els seus estocs amb grans descomptes (a partir del 60%). Seguint el concepte de mercat tradicional, el Mercat del Pla estarà obert de l’1 al 15 de cada mes de dilluns a dissabte, de 10h a 21h. Així, en cada període les pop up stores seran de marques diferents, de forma que serà un espai dinàmic i sempre nou.
Es tracta d’un concepte de venda pioner al sud d’Europa que es converteix en una oportunitat per explotar noves fórmules comercials més enllà de les botigues convencionals, completant l’oferta comercial de Lleida. Un model comercial completament flexible on cada mes es pretén sorprendre el visitant amb noves marques i nous productes. El motiu d’escollir el Mercat del Pla com a escenari d’aquest experiment és la zona que l’envolta, una part molt singular del Centre Històric de Lleida, que es veu com una oportunitat per aplicar noves estratègies, un entorn amb molta personalitat que reclama noves dinàmiques.
En un inici, les pop up stores del Mercat del Pla seran de moda, amb una barreja de marques molt consolidades i dissenyadors emergents. En cada període, de l’1 al 15 de cada mes, conviuran al mateix temps entre vuit i deu marques. Algunes de les marques que es podran trobar al mercat durant els propers mesos, seran: Desigual, Sita Murt, Custo Barcelona, Pepe Jeans, Textura, Yerse, New Zealand Auckland, Javier Simorra, Loreak Mendian, Boxley o Punto Blanco. I dissenyadors catalans com Miriam Ponsa, Txell Miras, Josep Abril, Toni Francesc, Veneno en la Piel o David Valls entre d’altres.
La venda serà de producte d’altres temporades, tot i que també es promocionaran les vendes de col·leccions càpsula o noves línies per a que les marques experimentin al mercat. En definitiva, el Mercat del Pla ha de ser una nova experiència comercial, un espai on les marques interactuïn amb els seus clients en un entorn genuí, allunyat de l’estètica més convencional, venent en seus estocs a preus radicals.
Diuen que un mai es profeta a la seva terra, aquí tenim un exemple mes , aqui els dilapiden i mes enllà els esperen en els braços oberts, personalment visc l experiència davant de un nou concepte... Llegir més per la industria agroalimentària i et miren perquè no t escolten trobant-te en la solitud del emprenedor.
Però mirant endavant el millor de tot es la introducció dl concepte de interactivitat proveïdor client , en diuen també consumer networking , es les futur mes immediat per necessari de les empreses del retail.
del REC al Jamstores i fins on ? tenen talent i ambició i com igualadí m en sento ple d orgull. Bon dia Igualada.
JORIGU
IGUALADA
6 de març 2014.22:40h
També cobrarant més comissions a Lleida.