TORNAR
PUBLICITAT

Mercadona aterrarà a Igualada el 2014

La companyia garanteix la creació d’entre 40 i 50 llocs de treball fixes

economia
Dimecres, 25 gener 2012. 15:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Pocs dies més tard de la inauguració del nou establiment de la cadena de supermercats a Santa Margarida de Montbui, Mercadona i l’Ajuntament d’Igualada van anunciar aquest dimecres l’obertura d’un nou centre a la capital anoienca. Encara no s’ha fet pública la ubicació d’aquest nou centre que està previst que obri les seves portes d’aquí dos anys i que creï entre 40 i 50 llocs de treball.

Àngels Chacón, Marc Castells i Josep Gutiérrez

Aquest nou establiment serà el tercer de la cadena a l’Anoia, després de l’obertura del de Vilanova del Camí i Santa Margarida de Montbui i s’emmarca dins de la política d’expansió que està duent a terme la companyia valenciana tal com va explicar el director d’expansió de Mercadona a Catalunya, Josep Guitiérrez: ‘estem en un moment de crisi però entre tots serem capaços de tirar d’aquest carro’.

Aquesta notícia, que dóna aporta un bri d’optimisme a la ciutat és el fruit de treball i negociacions que han durat més de mig any, segons va explicar l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, que es va mostrar molt satisfet de poder fer l’anunci.

Nous llocs de treball

Mercadona farà una inversió de 3 milions d’euros a Igualada en una planta d’entre 1.300 i 1.800 m2 i preveu obrir durant l’any 2014. Tal com va apuntar Josep Gutiérrez, aquest nou centre crearà entre 40 i 50 nous llocs de treball. Castells va puntualitzar que es prioritzaria la contractació de gent del territori.

Un benefici per Igualada?

Tot i que aquest serà el tercer centre de la companya presidida per Joan Roig a l’Anoia, Gutiérrez va afirmar que els feia especial il·lusió la seva implantació a Igualada: ‘Fa més de 12 anys que volem ser-hi’.

Àngels Chacón, tinent d’alcalde de Promoció Econòmica va subratllar que apostar per una cadena de supermercats com Mercadona era una opció per ‘obrir-se comercialment’ i està segura que aquest centre funcionarà d’atracció d’altres empreses al territori: ‘ens obre comercialment’. Chacón ha afegit que el nou centre reforçarà la capitalitat igualadina i el comerç de la ciutat.


33 Comentaris

M

Maria Ll.

Igualada

28 de gener 2012.00:30h

Respondre

David, per a una ciutat que vol ser o és cap de comarca, el que li cal es ser un referent comercial pels pobles d’aquesta i això s’aconsegueix tenint de tot: un bon mercat municipal, moltes i... Llegir més bones botigues de moda, restaurants de tot tipus a on puguin esmorzar o dinar quant venen a comprar i segurament més i millors supermercats que al seu poble. Allà segurament en tindran un, nosaltres hem d’aspirar a tenir-ne més, però no per obtenir més impostos, no, sinó per fer de punt d’atracció de possibles compradors.
Quan es va construir el nou hospital, es va generar un debat important sobre la ubicació del mateix, alguns volien que es construís en terrenys d’Odena i deien que allà a on esta ara era molt mal lloc, aprop de dues gasolineres, lluny del centre...., l’alcalde d’aquell temps, el Sr. Josep Mª Susanna va actuar correctament i no va deixar que l’hospital sortís de la nostra ciutat i l’hospital, ens agradi o no, i moltes vegades per desgràcia, representa un punt d’atracció que fa que moltes persones tinguin de venir a la nostra ciutat, no se si es bona o no la comparació, però penso que l’acumulació de comerços també fan de punt d’atracció perquè la comarca vingui a Igualada tal com passa a Vic o a Manresa i tot això ineludiblement genera negoci

M

Montse

Igualada

28 de gener 2012.00:04h

Respondre

Ester Vic, i que has fet tu a part de criticar-ho tot?

U

Un igualadí que vol parcs

Igualada

27 de gener 2012.21:44h

Respondre

Com és que ens presenten un futur Mercadona sense parlar del lloc? Ni un planell?
Tenen alguna cosa per amagar?
Serà que ho fan sobre una zona verda?

D

David

Extraradi anoienc

27 de gener 2012.01:20h

Respondre

només una apunt més al molt interessant debat generat aquí:

Per a un Ajuntament no és el mateix 50 botigues amb un treballador que una botiga amb 50 treballadors.

Ho deixo aquí per a... Llegir més reflexionar.

PD: Impostos

J

Joan Vilanova

Igualada

26 de gener 2012.21:27h

Respondre

No me n’havia adonat de la frase d’avui.

Hauríem d’utilitzar el passat com a trampolí i no com a sofà - Harold Macmillan.

No ens acomodem en el que va ser, sempre tot canvia!

J

Joan Vilanova

Igualada

26 de gener 2012.21:24h

Respondre

Bona nit.

Hi ha molts punts en els que es pot debatre, molts esquemes prefixats, però vull ”punxar” en un parell.

”L’energia ni es crea ni es destrueix, només es transforma” Que s’han... Llegir més tancat moltes (massa) empreses aquí hi estic d’acord, però què vull dir amb la frase? Doncs que cada cop que hi ha una competència, i un negoci/empresa/etc es fa més fort que el competidor, el feble acaba tancant... o espavilant-se. I mes en productes de consum immediat.

Quan jo era petit vaig començar a veure els primers SPAR. I les botigues de barri van seguir vivint. I el petit super de la cantonada, encara que sigui de la Pepeta, que no li fa la competència a la botiga de queviures de la Maria, o a la ”bodega” del Quimet? Algú recorda allò d’”ultramarinos”?

I ja per burxar una mica més. Què aporta a la comarca/ciutat el super asiàtic que han obert darrera la policia local, just a tocar d’un altre super? I les de roba de Cal Font?

Dubto que a mi m’hi vegin, però creieu que els qui hi van a comprar busquen res que els pugui oferir la botiga de vetes i fils del Senyor Esteve?

A vendes i màrqueting es parla de públic objectiu i nínxols de mercat, d’especialització i fidelització. M’hi jugo un pèsol que a molts dels que tenen botiga això ni els sona.

Si sempre s’ha fet així, per què hem de canviar?

Bé, i ara a esperar les escridassades i algun rebatiment estructurat.

i

igualadí sense power

igualadapower

26 de gener 2012.18:28h

Respondre

He revisat els comentaris i crec que es confonen debats. És a dir els botiguers d’Igualada n’hi ha de més hàbils per la venda i ni ha de menys. Agrupar-los amb una mateixa etiqueta és... Llegir més estereotipar.

El debat que crec interessant és:
Valorar què aporta Mercadona a la ciutat?
Genera 50 llocs de treball sí, però a costa de què?
És un model de negoci d’innovació?
Té valor afegit per què generà beneficis a tercers (nous models de negoci derivats)?
Ajudarà a reduir la taxa de desocupats?

Sí, és cert que el que vol anar a comprar a un Mercadona, Decathlon ho farà igualment a Manresa, Vilafranca o Barcelona. Sí i en el futur ja no hauran d’anar tan lluny...però això és innovació. Això es generar valor en la nostra economia?

Reviseu dades encara més preocupants i si es creuen fliparem:

Gent que treballa a la comarca / Gent que treballa fora de l’Anoia / Gent que vé de fora de la comarca a treballar (2011).

Gent que treballa a la comarca / Gent que treballa fora de l’Anoia / Gent que vé de fora de la comarca a treballar (2013). Amb aquest enginy no veig que això pugui millorar gaire. Ho sento.

B

Belen

Igualada

26 de gener 2012.17:50h

Respondre

Doncs jo estic molt contenta que obrin a Igualada un Mercadona. Es un supermercat economic i de qualitat. Desde que el vam descobrir ens hem desplaçat a buscar-ho: Vilanova i Montbui.... Donara... Llegir més feina a igualadins i facilitara la vida als que hi vivim.

m

muxxuk

26 de gener 2012.17:03h

Respondre

a on el faran?

T

Toni

IGD

26 de gener 2012.16:13h

Respondre

Jo el que opino es que al comerç igualadí (botiguers) li manquen moltes coses importants per a que els clients hi anem.
1) Aprendre a dir Hola Bon dia quan un entra, dir Adéu quan un surt , encara... Llegir més que no hagi comprat res i dir gràcies quan es cobra la venda.
2) No fer sentir al client com una nosa i que demana ”alló” que ja no es porta, ”alló” que ningú demana i ”alló” que ja veurem si ho tenim la setmana vinent, canviar el ” passi la setmana que ve aviam que ” per un ” donim el telefon que li truco quan m´arribi”
3) Somriure
4) No clavar tant en els preus
5) No intentar ” endosar amb pressió” al client un article del qual no n´està plenament convençut
6) Quan el client diu, aixó es tot, no contestar rapidament ” només aixó?”.
7) No arrufar el nas per cobrar amb tarjeta.
8) No fer sentir al client quan entra al establiment com un turista, sino mostrar bona disposició per ajudar-lo, escoltar-lo i/o aconssellar-lo.
Obviament parlo en termes generals. Hi ha excelents professionals a la ciutat, però n´hi ha moltissims que no. Aixó fa que molts cops decidim anar a grans superficies, tot i ser conscients de que comprem mala qualitat..
Bona sort

P

Pep Itu

Igualada City

26 de gener 2012.15:55h

Respondre

Això és una bona notícia, oi?

E

Ester Vich

Igualada

26 de gener 2012.15:42h

Respondre

Vergonyós veure com tothom es posa medalles!! què heu fet els que sortiu a la foto?

C

Cesca

Igualada

26 de gener 2012.14:22h

Respondre

Jim d’acord amb tu, i a més a més, per què anem sempre d’arrere?
Fent memòria dels projectes comercials que han volgut portar el seu negoci a Igualada veig que tots han fracassat. Però... Llegir més això si quan el veí l’aportat al seu poble els polítics de torn s’han afanyat a portar-lo a Igualada ( la Roca del Vallès ...) i ara amb Mercadona.
Crec que el que Igualada necessita no és un gran centre comercial de preu “ganga” sinó un centre comercial de qualitat.
Un centre comercial amb productes de qualitat tant de queviures com d’altres,(per exemple si et compres més d’un pantaló, camisa ... de la mateixa talla et que igual i no una et quedi una mica ample i l’altre estreta).
I no estic dient que els centres comercials de preu “ganga” no són bons que hi siguin a la Conca, però hem de saber quin sòl tenim i que capacitat per recaptar inversions, crec que Igualada ha de donar allò que no donen els veïns, no podem estar sempre pendents de veure que fa el veí per fer-lo nosaltres també.
Necessitem polítics amb idees noves, però el que més necessitem són empresaris amb ganes de treballar i no només amb ganes de fer-se milionari amb dos dies.

a

albert m.

igualada

26 de gener 2012.13:40h

Respondre

Si home si. Tanquem el Caprabo, el Carrefour, el Macson, el Pull and bear i el MacDonalds. Tallem les carreteres i que aquí no vingui ningú a robar-nos els nostres diners, ni el mercadona ni el... Llegir més decathlon ni sobretot cap ikea! mai de la vida!! Tornem a tancar-nos com feiem fa uns anys! Amb aquell gran orgull igualadí que durant dècades ens va tenir mirant-nos en melic, tan cofois d’allò que havíem estat feia un segle i mentres anar deixant passar trens i oportunitats.
Fins que no ens treiem de sobre aquesta mentalitat antiga, tancada i de poble, per molt que ens entestem a anomenar-nos ciutat, mai no ho serem de veritat. Per part meva, benvingut mercadona i benvingut qui vulgui venir.
Ho lamento si el paradista de la masuca creu que això l’afecta, pero penso que s’equivoca, hi ha compradors de mercat i compradors de gran superficie (jo en soc un), qui confia en el mercat no deixarà de fer-ho ara perquè vingui mercadona. En tot cas, mercadona agafarà clients d’altres hipermercats o els igualadins que ara anavem al mercadona de vilanova.
I també al paradista, recordar-li respectuosament que ell mira pel seu negoci, es comprensible i lloable, pero ell no està en disposició de donar 50 contractes, aixi que, per segon cop, benvingut mercadona i benvingut qui vulgui venir.

j

jim

igualada

26 de gener 2012.12:22h

Respondre

Llegin els comentaris queda pales la mentalitat igualadina feudal, aquesta que esta anclada al passat. que penseu comerciants? posseu vos al dia, innoveu, progresseu....de veritat creieu que no anem... Llegir més al mercadona de montbui o vilanova? ni al decathlon de manresa?? sou juntament amb els 4 ”caciques” de igualad els k no progresseu i aixi ho a pagat la ciutat...borrasset, olivad, misserachs i companyies...ara k toca¿¿

J

Jordi

26 de gener 2012.11:26h

Respondre

Hem d’exportar producte igualadí, no exportar els pocs diners que tenim... -_-

A

AB

Igualada

26 de gener 2012.11:01h

Respondre

Eren d’esperar la majoria dels comentaris, som d’Igualada, o dels voltants, i tenim aquesta ment crítica amb tot el que es fa. Fins i tot es barregen de si és tema de dretes o d’esquerres,... Llegir més ens ho han ficat tant al cap que ja no hi veiem més enllà. Que jo sàpiga a Montbui i Vilanova no hi regna la dreta...

En fi la meva opinió. Un nou centre comercial, perfecte, perquè posar-li traves? Hi ha qui diu que es destruiran llocs de treball degut als comerços petits, d’altres que els llocs de treball potser no son de gent d’Igualada i en fi, a veure, el projecte inclou 50 llocs de treball, siguin d’on siguin, normalment es busca la gent millor preparada, si aquesta persona viu a Calaf doncs vindrà de Calaf, o haurem d’agafar personal amb un os a l’esquena?
Per altre banda, jo no soc consumidor de Mercadona, i el perquè és ben simple, intento que els meus diners es gastin en empreses locals i que m’ofereixin un bon producte amb una bona relació qualitat/preu, a més a més que aquest producte provingui de Catalunya, només has de perdre un dia o dos passejant per observar qui t’ofereix això. El problema és que aquesta tasca la faig jo, i no la fan els qui realment volen vendre aquest producte.
Tothom va al més econòmic, ara tothom carrega ingents quantitats de producte barat i de dubtosa qualitat, i això passa factura, factura perquè realment comprem més del que necessitem i factura en la nostra salut, aquesta es paga a llarg termini.

Recordo la meva estada a Dinamarca, la jefa de la família comprava el just i necessari per 3 o 4 dies, producte bo, fresc, fins i tot la llet, i mirant la factura, econòmic, a més a més ens aportava una passejada, és la mentalitat, no estem acostumats a fer una llista de les necessitats reals, de l’estalvi que volem i agafar un carretó i comprar el bàsic però que saps que és el millor per a tu i per als teus, és perdre una hora cada 3-4 dies. Hi ha molts comerços a Igualada que ens cauen relativament propers caminant i que tenen molt bon producte.

D’aquesta manera aquestes grans superfícies no es concentrarien tant en petites poblacions i sincerament donaríem més vida al nostre comerç i al nostre producte.

r

reaul

26 de gener 2012.10:12h

Respondre

Segons tinc entès es construirà als terrenys que hi ha al costat de l´Opel a l´antiga N II.
Jo preferixo que vinguin els de Mercadona(que son de casa, Castellò) i que no hi sigui Carrefour que... Llegir més son de fora.

u

un igualadi

Igualada

26 de gener 2012.09:50h

Respondre

Només voldria fer una reflexió, creieu que no hi ha gent d’Igualada que va ja a comprar al Mercadona de Vilanova o de Montbui?, penseu que fins que no s’hagi construït el de la nostra ciutat... Llegir més no n’hi aniran més?. O al Decatlon, creieu que no hi ha gent d’Igualada que va a comprar al Decatlon de qualsevol altre ciutat?

No seria millor ja que la gent ja hi va, que estesin a casa nostra, paguessin aquí els seus impostos, donessin feina a la nostra gent i fossin els dels altres pobles els que vinguessin a comprar aquí en lloc de ser nosaltres els que anem a fora?

Jo penso sincerament que el pol d’atracció en tots els conceptes hem de ser nosaltres, hauriem de ser com Manresa per no anar gaire lluny, que atrau a tota la comarca a comprar a casa seva

j

joan

igualada

26 de gener 2012.09:50h

Respondre

més del mateix, les dretes no canvien... están acostumats a més producció més ”supers”, més multinacinals, mes ”totxo”... Simplement per dir el que no creuen: que la proximitat, la... Llegir més botiga de barri, s’omplen la boca de coses que no creuen.La gent que treballa en el petit negoci es va enfonsant encara més i l’obliguen a tancar degut aquests ”macro mercats” (per altra banda tots sabem que el personal es ”explotat”)Que encara no ens adonem que cal repensar la forma de viure? no ens calen més ”supers” ens cal redistribuir i promoure la proximitat!!

i

igualadí sense power

igualadapower

26 de gener 2012.09:27h

Respondre

Molt d’acord amb el comentari d’edg. Un altra tema, algú em pot explicar quin tipus d’ocupació/negoci/valor afegit genera un Mercadona? Quines persones o empreses poden generar negoci a... Llegir més partir de Mercadona?

No anem bé #igualadapower...almenys per la majoria.

e

edg

Igualada

26 de gener 2012.03:46h

Respondre

Doncs tot i que el crear ocupació sempre sembla una bona notícia, aquesta, al meu parer, no ho és. I no ho és perquè si bé és possible que es creïn 40 o 50 llocs de treball, també els... Llegir més destruirà en els comerços ja existents, perquè que ningú s’enganyi, si no han vingut abans és perquè els frenaven la seva entrada, ja que, el ràtio per habitant, Igualada ho té cobert àmpliament.
Encara que entenc la posició del nou govern que a més comerç, més recaptació, crec que també haurien de tenir cura del que ja existeix. Si, és cert, el sol surt per a tothom, però Igualada és el que és i té el volum de venda que té i no per afegir més metres lineals de venda, aquest volum augmentarà. Només un apunt: Amb l’obertura del centre de Montbui, Avui (present) la venda en els comerços d’Igualada ha baixat amb la consegüent preocupació dels seus propietaris, que a la seva vegada, afectaran sens dubte en els seus empleats. Així de fràgil i sensible és la línia de venda en els comerços d’Igualada.
La meva opinió és que aquesta notícia és com diuen en castellà: ”pan para hoy y hambre para mañana”. Ja m’agradaria poder opinar tot el contrari però les coses són com són.
Aixo si, vull deixar clar que només opino de comerç i no de política. Per cert, jo si treballo en un supermercat.

A

Arnau

Igualada

25 de gener 2012.22:08h

Respondre

Coincideixo en gran part amb l’igualadí. No criticaria el nou govern, de fet és igual qui governi, l’important són els fets. I ara mateix necessitem llocs de treball, però potser serien més... Llegir més convenients llocs de treball productiu, i no noves botigues i establiments que aprofiten l’ocasió per establir-se en un municipi que ronda els 40.000 habitants.

I

Igualadí (Guillem)

Igualada

25 de gener 2012.22:00h

Respondre

En resposta, Filomena, crec que l’oportunitat que hi veuen és de negoci pur i dur, dubto clarament que la seva preocupació sigui crear els 40 llocs de treball. A més, la seva expansió per la... Llegir més conca suposarà clarament un perjudici al comerç local de proximitat, i coincideixo molt amb l’exposició del paradista de la Masuca. Potser caldria veure la resta de llocs de treball dels que es crein menys els que es perdin.
Òbviament la seva ubicació no serà cedida, rectifico el que pot haver dut a la confusió. Però proposava un temor a que el terreny on s’estableixin pogués ser apte per noves oportunitats molt més emprenedores.
Comparteixo amb tu l’esperança que empreses externes veguin Igualada com a zona oportunista, però que no et ceguin els titulars. No necessitem ni un aeroport corporatiu (penso que seria un aeroport fantasma, o en tot cas productor de soroll molest), ni un museu de la premsa (no cal comentar l’èxit del nostre estimat museu de la pell fins al seu ús com a saló de la infància). I com a últim exemple pràctic, destacaria la pista de gel de Cal Carner; alguna cosa hi van veure en la nostra ciutat, i aquesta visió positiva, acompanyada amb les retallades al saló i l’èxit de la mateixa instal·lació a Barcelona, finalment han portat al seu tancament molt abans del previst.
Quina Igualada ens convé més enllà dels bons sentiments que desprenen les empreses enamorades dels nostres calés?

C

Cristina

25 de gener 2012.21:18h

Respondre

Vaja vergonya. La de botigues petites i la de parades del mercat, com diu Paradista, que això afectará.
El que tenen que portar a la capital de la comarca, és una oficina de l’atur amb cara i... Llegir més ulls. Quina vergonya, que sigui l’ùnica capital de comarca catalana sense oficina d’atur. Esperpèntic

T

Treballador mercadona

25 de gener 2012.20:06h

Respondre

40 o 50 llocs de treball?sera com a santa margarida que tambe van prometre gent del poble i que la majoria dels treballadors venen d´altres botigues(vilanova del cami),gent del centre logistic de... Llegir més Sant Sadurni( A mi se hem va proposar)gent de igualada,i molt poca gent de santa Margarida.

F

Ferran J

Igualada

25 de gener 2012.20:00h

Respondre

Ei,un lloc de treball és important, cinquanta llocs de treball són cinquanta vegades més importants. Dit això, cal que l’alcalde presenti tots els supers que s’instal·len a Igualada?... Llegir més Especialment després de l’anunci de Montbui. Suposo que es tracta només d’un aperitiu abans d’una notícia més gran, oi?

i

igualadí sense power

igualadapower

25 de gener 2012.19:33h

Respondre

Una notícia que demostra “la creativitat” del nou govern. Això no és generar un nou model econòmic, ni innovar ni res de res. Segurament alguns negocis perdran treballadors en benefici dels... Llegir més senyors de Mercadona. Potser al final només hi hauran Mercadona. El que si és cert que d’innovació res de res.
La propera que serà una Decathlon. Les botigues d’esport ja podran plegar.

Exemple d’innovar: generar un espai per artesans i botigues de productors puguin vendre els productes amb valor afegit.

R

Ramon F.

Igualada

25 de gener 2012.18:37h

Respondre

Paradista, el mon s’ha fet per tothom, per tant tothom tenim dret a viure i cadascú tenim d’espavilar-nos per ser cada dia millors i mes competitius. Si Mercadona per exemple no ve a Igualada no... Llegir més et preocupis anirà (ja ha anat) a Montbui, Vilanova i allà a on sigui, i tu que vols, que vingui a casa nostra o que vagi a la del veí?.

A més Mercadona es un altre estil de venda, molt diferent al que es pot trobar en un mercat municipal, entendria el teu comentari si vingués del Caprabo per exemple, que segurament l’hi representa un competidor directe, però no d’un paradista del mercat. El mercat si vols que et doni el meu parer, s’ha d’esforçar en poder aconseguir obrir les parades que ara estan tancades, aquest es el repte que s’hauria d’imposar la gent del mercat per ser encara mes atractius als clients

Per altre banda, no entenc que te a veure que vingui un nou súper a Igualada amb potenciar el mercat. Les dues coses son compatibles, el mercat es una cosa que s’ha de preservar, mantenir i potenciar com s’ha fet ara per exemple amb els ambulants al carrer, però això no treu que també es potenciïn altres coses a la ciutat o es que creus que per potenciar el mercat de la Masuca s’ha de tancar les portes i no deixar entrar a ningú més a Igualada.

Igualada si volem ser alguna cosa comercialment, hem de ser el centre i la capital de la comarca i sinó estem perduts. La instal-lació d’aquets Súpers, l’Hospital, les botigues de fàbrica etc. fan que això sigui possible, altres actuacions com la que va fer que l’Oulet anés a Odena aconsegueixen l’efecte contrari, i enlloc d’atraure possibles compradors fan que aquets vagin a un altre banda.

Ja començaria a ser hora de que aprenguéssim d’errors del passat i comencéssim a entendre que quants més millor, mes atracció de compradors i per tan més venda

P

Paradista

LA MASUCA

25 de gener 2012.17:45h

Respondre

Aquesta és l’aposta pel comerç de proximitat? No ens va prometre afavorir el Mercat i el comerç local de la ciutat, senyor Castells?

Quan vingui divendres al Mercat com cada setmana, ja li... Llegir més recordarem i li direm què en pensem els paradistes. Aquí les passem canutes i vostè dedica el seu temps a pactar grans superfícies comercials. Perquè no ho va explicar durant la campanya? Jo, almenys, em sento utilitzada. Ens va fer creure el que ara NO demostra amb fets com aquest pacte amb Mercadona. Prou.

F

Filomena

Igualada

25 de gener 2012.17:14h

Respondre

Igualadí, ja veig que el que es facin coses en positiu no t’acaba d’agradar i suposo que t’agrada menys que les faci el nou equip de govern. Mira et diré una cosa, no mes ben dit, dues:... Llegir més primer, el terreny no se’ls regalarà, se l’hauran o se l’han tingut de comprar com tot fill de veí i segona, no et sembla que si hi ha algú com un supermercat que viu de les vendes, que vol venir a Igualada, es que alguna cosa i veu?, no creus que aquesta gent veuen que si fem les coses ve (i sembla que si comencen a fer) podem tornar a tenir futur?.

Jo crec que aquesta gent, que no son tontos, creuen més en el nostre futur que tu, i si fa temps que volien venir i no o feien i ara s’han decidit es per alguna cosa, i escolta igualadí 40 o 50 llocs de treball tenint en compte tal com estem, per a mi es una gran cosa, no se tu com o veus, o millor, en el fons si que o se, però sembla que et sàpiga greu dir-ho

C

Carles

Igualada

25 de gener 2012.16:42h

Respondre

Es una fantástica noticia, tan pel potencial que te l’empresa com pels nous llocs de treball que es crearan.

i

igualadí

Igualada

25 de gener 2012.16:13h

Respondre

Potser caldria instal·lar fàbriques a Igualada que permetin exportar, no empreses que visquin del consum dels Igualadins. Tot el que és per gastar és benvingut... I segur que la seva ubicació... Llegir més també serà molt encertada, veurem quin terreny els cedim.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.