//Plugins sense CDN ?>
Un 63% és l’ocupació que han registrat les cases de turisme Rural de la Comarca que a través del Consorci del L’Alta Anoia van engegar una campanya de promoció per atraure clients durant aquesta setmana de vacances en mig de l’hivern. El turisme familiar és el que més ha respost a aquesta oferta tot i que alguna casa també ha rebut grups d’empresa o d’amics.
Visites pel territori
L’esforç que està fent el Consell Comarcal i el Consorci de Promoció Turística de l’alta Anoia sembla que comença a donar els seus fruits. Els visitants que arriben majoritàriament de Barcelona i la seva àrea metropolitana, aprofiten els dies de descans que els ofereix l’entorn de l’Anoia per conèixer el territori i fer visites a diferents indrets de la Comarca. Així, segons els hotelers de l’Alta Anoia, una de les sortides que més es repeteix entre els seus clients és al Tradicional Mercat de Calaf que té lloc cada dissabte al municipi. A més a més, els visitants també s’han sentit atrets per activitats com ‘Un dia matí fent de pastor’, les visites proposades a l’observatori de Pujalt o indrets com Montfalcó Emmurallat.
Internet la maner d’arribar als clients
Internet es consolida com a eina per donar a conèixer els serveis de l’Alta Anoia.
D’aquesta manera, el 70% dels clients que aquesta setmana han estat en cases de turisme rural a la comarca confirmen que han conegut el servei a través de la xarxa. Tot i així el boca-orella se segueix utilitzant i també és una bona manera de captar clients.