TORNAR

El mercat de Sant Hilari de Vilanova crea una targeta de fidelitat amb descomptes i promocions

L'equipament celebra aquest mes el seu trentè aniversari

economia
Dilluns, 12 maig 2014. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Mercat de Sant Hilari de Vilanova del Camí celebra aquest any el seu 30è aniversari. Durant la primera quinzena del mes de maig, els paradistes premiaran als clients amb la targeta fidelitat per mitjà de la qual podran gaudir de descomptes i promocions. És una de les accions que ha preparat l’Associació de Comerciants del Mercat de Sant Hilari per festejar aquest aniversari. El dia més sonat, però, serà el 24 de maig, quan tenen prevista una gran festa a la plaça del Mercat oberta al veïnat.

El mercat de Sant Hilari de Vilanova del Camí

El mercat vilanoví va obrir portes ara fa 30 anys amb 7 o 8 comerços i amb la dificultat de trencar els hàbits de la població que ja anava a comprar producte fresc al mercat d’Igualada. En aquests anys ha arribat a tenir fins a 14 propietaris, però en l’actualitat tot i que hi ha tantes o més parades ocupades –una quinzena- compta només amb 6 propietaris: Esme i Carol, carnisseria; El boquerón, pesca salada; Aurora, peix i marisc; El cafè del Mercat; la cansaladeria Mari Carmen i J.Molina embotits.

D’aquests sis comerços, la meitat estan des del principi d’obertura de l’equipament i com ens explicava avui a La Carmanyola de Ràdio Nova la presidenta de l’Associació de Comerciants del Mercat de Sant Hilari, Conxita Roca, que és una de les veteranes, les seves famílies han crescut amb el mercat, s’estimen el municipi i reconeixen que hi ha una clientela molt fidel que els coneix, els aprecia i sap que ofereixen producte fresc i amb diversitat d’especialitats.

Una de les accions que oferiran per premiar a la clientela serà la targeta fidelitat que servirà per facilitar la participació als sortejos i promocions que organitza l’associació, per no deixar cap client sense premi. La idea és col·locar unes pantalles o fitxers al mercat, perquè no es descuidin de recollir els punts fidelitat cada vegada que van a fer les seves compres per gaudir de les promocions i descomptes.

Conxita Roca diu que la intenció no és altra que agrair a la gent el seu acompanyament i afegeix que hi ha persones que saben que hi som, ens recorden i els agrada aquest tipus de comerç de proximitat, una de les característiques que el diferencien.

Pel dissabte 24 de maig, han preparat una gran festa al carrer. Faran un berenar sopar, amb música en viu, i repartiran dos tiquets gratuïts per a cada client. La festa estarà, però, oberta a tothom, perquè qui no tingui tiquet regal pagarà el preu simbòlic de 2 euros.

En aquests 30 anys, l’Associació de Comerciants ha optat per multiplicar les seves accions promocionals: els “Dimecres bojos”, les celebracions de les dates populars del calendari: Nadal, castanyada, la primavera... A més en el marc del programa de la Llei de Barris, aquest any també repetiran la “Festa del color i la tapa”, que l’any passat es va estrenar amb un èxit espectacular. Fins i tot els va desbordar, com reconeixia Roca, i van arribar a repartir més de 2.500 tapes. Aquest any esperen corregir alguns aspectes organitzatius perquè tot surti rodó. La data, encara per confirmar, serà entorn el dissabte 28 de juny.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.