TORNAR
PUBLICITAT

Més de 60 comerços en un llarguíssim shopping line a l'Outlet al Carrer

L'organització en destaca el sentit positiu

economia
Dimarts, 9 novembre 2010. 14:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La quarta edició d'Outlet al Carrer ja és història. S'han arribat a complir, i en alguns casos superar, tots els objectius marcats d'aquest, ja tradicional, esdeveniment en el calendari comercial de la ciutat. Els pàrquings complerts abans del migdia, bullici de gent a la zona comercial i en tots els carrers propers al centre, bon temps, moltes bosses al carrer, i el que és més important, els comerciants i el públic satisfets de desenvolupament de la jornada de dissabte passat.

En resum, seixanta-cinc parades distribuïdes al llarg de la Rambla Sant Isidre, c/Garcia Fossas i la Plaça de la Creu, centenars de gots d'una excel·lent xocolata calenta que va fer les delícies per als assistents, espectacular tirolina, rocòdrom i pont penjant per desenes i desenes de nens i nenes que van tenir l'oportunitat d'endinsar-se en el màgic món d'escalada i muntanyisme i milers de visitants de tota la comarca, com també els clients d'altres grans ciutats, com ara Manresa, Martorell, Vilafranca del Penedès, etc, que van tenir l'oportunitat de conèixer la ciutat.

No obstant això, més allà dels freds números d'assistència de públic, de volums de venda i peces adquirides, probablement el més important del dissabte és la imatge i impressió general que va deixar la ciutat, o dit d'altra manera, les bones vibracions que es van emportar el visitants d'altres indrets de Catalunya. Igualada ha pogut lliur una de les seves millors gales, ha demostrat la seva cara amable, d'una ciutat vibrant, amb molta energia i acollidora en tots els sentits.

Un dia complet

Perquè milers de visitants van tenir l'oportunitat de passar un dia complert a Igualada, combinant bones compres, dinant als restaurants de la ciutat, passejant i coneixent el llegat cultural i social igualadí. Està clar que les persones vingudes d'arreu de Catalunya no es van dedicar només a comprar a diferents parades al llarg de 'Shopping line', sinó va poder entrar a diferents comerços, omplint d'aquesta manera tot el centre comercial de la ciutat. Per aquest motiu, l'entitat ha repartit milers de plànols detallats de la zona, amb una complerta llista de participants en l'activitat, com una extensa selecció dels restaurants que van oferir menús especials i altres establiments de menjar del centre de la ciutat, amb l'objectiu d'oferir una visita agradable als visitants de fora d'Igualada.

Va ser una oportunitat immillorable per fer promoció de la ciutat, en un ambient divertit i festiu, i coincidint amb el Festival Zoom. El dissabte passat tot el comerç igualadí es va beneficiar de visitants i turistes d'aquell dia. I no només el comerç, sinó, moltes activitats i serveis de la ciutat. De fet, Igualada Comerç UBIC d'aquesta manera ja marca el camí de futur, treballar per estendre la imatge positiva i optimista de la nostra ciutat, generar i estimular l'activitat econòmica. La ciutat d'Igualada va tornar a ser el dissabte un punt neuràlgic de Catalunya, comercialment parlant.

Igualada Comerç UBIC


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.