//Plugins sense CDN ?>
Durant la jornada de diumenge es van vendre un total de 650 tiquets amb els quals els visitants podien degustar un total de tres plats cuinats amb cigronet, dues copes de vi o cava i unes postres elaborat amb el llegum protagonista. Segons les dades del Consorci es va experimentar un augment en el nombre de vendes de tiquets respecte anys anteriors, sobrepassant els 600 tiquets venuts en l'any passat. Des de l'entitat asseguren que 'la majoria de tiquets van ser aprofitats per més d'una persona', d'aquesta manera es multiplica el nombre de visitants que va poder gaudir de les degustacions de cigronet.
Un producte, un territori
Segons Pere Massana, aquesta activitat és molt beneficiosa per al turisme de la comarca i, a poc a poc, s'està aconseguint un dels objectius previstos: identificar un producte amb el territori: 'Volem que la gent vingui a l'Anoia a menjar cigronet igual que van a Valls a menjar calçots'.
Massana confirma que el total de 17 restauradors presents van marxar amb una molt bona impressió, ja que es van poder donar a conèixer i fidelitzar els seus clients. En l'acte també hi van participar quatre cellers, l'escola d'hostaleria de l'Escola Pia, el gremi de pastissers de la ciutat i productors de la comarca.
Cada any més gent de fora
Tot i que la majoria de visitants eren anoiencs, enguany hi havia més gent de fora. Pere Massana ha subratllat el fet que la setmana passada el Consorci de l'Alta Anoia tenia un estand a l'Agrotur, la fira de turisme Rural celebrada a Hospitalet, on es van tenir oportunitat de donar a conèixer l'esdeveniment.